لزوم توجه به امکانات ورزشی بیماران خاص

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان گفت: انتظار داریم خیران و نیکوکاران بیشتر از گذشته به هیئت بیماران خاص برای درخشش در سطح ملی و بین‌المللی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان گفت: ورزشکاران هیئت بیماران خاص با کمترین امکانات تمرین می‌کنند و زیرساخت مناسبی برای ورزش کردن ندارند و بیماران دیالیزی و پیوند اعضا هم همین مشکلات را دارند.

وی افزود: حضور ورزشکاران بیماری‌های خاص در عرصه‌ها و مسابقات ملی و بین المللی تائید کننده انگیزه، فعالیت و عامل افزایش انگیزه ما است و اگر این ورزشکاران حضور پیدا نکنید انگیزه‌ای برای کسانی که می‌خواهند در مسابقات شرکت، حمایت یا راهبری کنند، باقی نمی‌ماند.

حاجی زاده بیان داشت : درخواست می‌کنم از خیران و نیکوکاران که به بیماران خاص توجه داشته باشند، زیرا حمایت و کمک در این موارد باقیات صالحات و هم کمک به عرصه ورزش و قشر آسیب پذیر و یک بازی 2 سر برد برای ما است و همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل آن می خواهیم که هیئت ورزش‌های بیماران خاص را به صورت ویژه ببینند.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان تصریح کرد: انتظارم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاونان این است که قول دهند و به فکر زیرساخت برای هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوندی باشند تا سال ۹۸ سال اقتدار هیئت بیماری‌های خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.

ضرورت اختصاص اعتبار برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

وی ادامه داد: اگر قرار است در بحث مزایده ها، هیئتی مستثنا باشد فکر می‌کنم اولویت دار‌تر از هیئت بیماری‌های خاص و پیوند اعضا وجود نداشته باشد.

حاجی زاده گفت: انتظار داریم با اختصاص اعتبارات در سال ۹۸ سالنی را برای تمرین و ورزش هیئت بیماری‌های خاص و پیوند اعضا بسازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.