فاز دوم تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک آغاز شد

با توجه به افتتاح موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک صبح امروز نشستی در دفتر دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره فاز دوم تکمیل موزه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک با حضور سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، رحمانی مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، صیرفی مدیر موزه ملی ورزش، سلامی مدیر تشریفات و عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد تا ادارات کل استان‌ها و شهرستان‌ها در جریان روند و راه اندازی موزه ملی ورزش قرار بگیرند و هماهنگی بیشتری با کمیته ملی المپیک داشته باشند.

در این نشست مقرر شد تا مدیران کل استان‌ها و شهرستان ها، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و مربیان را در جریان راه اندازی موزه قرار دهند تا آنان یادبودها، مدال ها، تجهیزات ورزشی شخصی و کاپ‌های خود را به موزه اهداء کنند.

همچنین قرار شد تا در نخستین اقدام سمیناری برای مدیران کل استان‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان و با حضور صالحی امیری و سلطانی فر و مدیران کمیته ملی المپیک برگزار شود و توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک در این سمینار به آنان ارائه شود و در پایان مدیران کل استان‌ها از موزه بازدید کنند.

در ادامه نشست امروز سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک توضیحاتی پیرامون مراحل آماده سازی موزه ارائه و آمادگی کامل کمیته ملی المپیک برای میزبانی از مدیران کل استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام کرد.

همچنین رحمانی مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان موزه ملی ورزش را حلقه مفقود شده ورزش کشور دانست راه اندازی آن را تبریک گفت و از پی گیری‌های صالحی امیری و سلطانی فر برای این کار بزرگ تشکر کرد و آمادگی خود را برای همکاری با کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

موزه ورزش تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار