رضوانی: موزه ورزش کمیته ملی المپیک میراثی برای آینده است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موزه ورزش میراثی برای آیندگان است و قطعا هر چند وقت یکبار به روز خواهد شد.

رضوانی: موزه ورزش کمیته ملی المپیک میراثی برای آینده استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موزه ورزش کمیته ملی المپیک واقعیت‌های هر رشته‌ای را به نمایش می‌گذارد که این اقدام با کمک صاحی امیری و سایر همکاران در کمیته ملی المپیک انجام شده است. قطعا این موزه میراثی برای آیندگان است و قرار است هر چند وقت یکبار این موزه به روز شود.

او افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشت و این موزه امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و روسای فدراسیون‌ها افتتاح شد.

رضوانی گفت: ما در فدراسیون کلنگ افتتاح اولین استخر استاندارد کشور در ورزشگاه شیرودی در دهه ۴۰ و یادبود مسابقه توسعه‌ی جهانی که در کشور برگزار شد را در اختیار داشتیم که تقدیم موزه کردیم. همچنین عسکری اولین مدال آور شیرجه نیز مدال نقره بازی‌های آسیایی را تقدیم این موزه کرد. اصالت موزه خاطره است. برای مثال در دهه‌ی ۴۰ می‌تواند خاطره‌ی افتتاح اولین استخر را به یاد آورد و برای جوانان نیز انگیزه باشد.

او در پایان اظهار کرد: به عنوان فردی که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده دیدن قهرمانان قدیمی افتخار است. امیدوارم اخلاق و منش بزرگانی همچون تختی را در ورزش ایران جریان دهیم.


بیشتر بخوانید:

الکساندر چیریچ: برای کسب مدال واترپلو ۴۴ سال صبر نخواهم کرد/ لغو اعزام به انتخابی المپیک شایعه است/ مشکلات تاثیری روی من ندارد/ فشار روی بازیکنان نیست

داورزنی: سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود/ وزارت به پرسپولیس و استقلال کمک مالی نمی‌کند

علی آبادی: ۹۰ درصد مشکل استخر آزادی با وساطت داورزنی حل شده است


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون شنا درباره موزه ورزش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار