بازنشسته در راس، جوانان در کنار

استاندار در معارفه حسین سیستانی، فرماندار جدید اصفهان : سیستانی چهره ایی است که تجربه وسیعی دارد؛خواستارم در کنار خودشان از نیروهای جدید استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان درنشست تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان اصفهان گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد؛ نظر به این شرایط خاص می‌بایست عناصر جدیدی به کار گرفته شود و از نیرو‌های جوان و ارزشمند استفاده شود همچنین باید کسانی که از تجربیات بالایی برخوردارند به پیشرفت و آبادانی اصفهان کمک کنند.

وی ادامه داد: آقای سیستانی چهره‌ایی است که تجربه‌ وسیعی دارد همانگونه که پیشینه‌ای پربار از جمله فرمانداری شهرستان‌های مختلفی مانند خمینی شهر، نجف آباد، کاشان، شهرضا و سال‌ها معاونت استانداری را برعهده داشته است.

رئیس شورای اداری استان اصفهان تاکید کرد: در اولین روز‌ها طی صحبت‌هایی که با آقای سیستانی داشتم به مشکلات کشاورزان زحمت کش بخصوص قسمت شرق استان اشاره کردم بنابراین ما ملزم هستیم تا دقت خاصی برای این قشر در نظر بگیریم.

وی در ادامه افزود: فرماندار شهر بایستی فردی اصیل، پخته، دارای تجربه و آموخته‌های زیادی باشد که خوشبختانه آقای سیستانی این تجربیات را از فرمانداری‌های گذشته به همراه آورده اند.

رئیس شورای تامین استان اصفهان تصریح کرد: همچنین از آقای سیستانی و دیگر فرمانداران محترم خواستار و پیگیر هستم که در کنار خودشان از نیرو‌های جدید استفاده بکنند چرا که در این استان متاسفانه کادرسازی شده است؛ این امر یکی از نقیصه‌های ما در استان اصفهان و اداره‌های کل دیگر می‌باشد.

استاندار ضمن تقدیر از احمد رضوانی فرماندار سابق شهرستان اصفهان از فریبرز امیری سرپرست این فرمانداری تشکر کرده و تاکید کرد:برای آقای سیستانی آرزوی موفقیت می‌کنم، زیرا مسئولیت خطیر فرمانداری آن هم در سال انتخابات، امری مهم است.


انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم ومعارفه فرماندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
بازنشسته در راس امور ، ولی جوانان تحصیل کرده بیکار و خانه نشین و مجرد