مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد؛

برنامه عید بندگی از رادیو معارف پخش می‌شود

محمودی گفت:برنامه عید بندگی از ساعت ۷ تا ۱۰ در روز اول و ۹ تا ۱۰:۵۰ در روز دوم شوال از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛سیداحمد محمودی مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به ویژه برنامه‌های عید سعید فطر گفت: بدرقه از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت تولید شده و ۱۴ خرداد از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۳:۴۵ از این رسانه پخش می‌شود.

وی یادآورشد: این برنامه به شرح دعای قنوت نماز عید فطر می‌پردازد و همچنین عید فطر مایه ازدیاد عزت و شرف اسلامی بر اساس ذُخراً وَ شَرَفاً وَ کَرامَتاً وَ مَزیداً معرفی می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف جایگاه محمد و آل محمد (علیهم السلام)، صالحان و مخلصان در دعا و شیوه‌های پیوستن به آن‌ها را از دیگر موضوعات این برنامه ذکر کرد و افزود: اعمال و مناسک شب عید فطر و قرائت زیارت امام حسین (علیه السلام) در بخشی دیگر از برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمودی یادآور شد: حجت‌الاسلام مستشاری به عنوان کارشناس موضوع، حجت‌الاسلام حسین وحیدپور به عنوان کارشناس احکام و حجت‌الاسلام سید مجتبی فلاح به عنوان کارشناس اعمال شب عید در این برنامه به ایراد سخن می‌پردازند.

وی بیان کرد: در این برنامه احکام نماز، زکات فطره و ... از سوی کارشناس برنامه بیان می‌شود و اطلاع‌رسانی مراسم نماز عید صورت می‌گیرد.

وی از پخش برنامه عید بندگی روز عید فطر و روز بعد از آن خبر داد و افزود: سید ابوالقاسم غضنفری، تهیه‌کننده و شاهین احمدیان و محمود رضا صابری اراکی گویندگان این برنامه هستند.

وی بیان کرد: در این برنامه همچنین فراز انتهایی دعای امام سجاد علیه السلام در عید فطر (صحیفه سجادیه) شرح داده می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تصریح کرد: این برنامه از ساعت ۷ تا ۱۰ در روز اول و ۹ تا ۱۰:۵۰ در روز دوم شوال از رادیو معارف پخش می‌شود.

محمودی با بیان اینکه برنامه عید بندگی در روز دوم شوال به داشته‌های ماه مبارک رمضان و دوام آن در ایام دیگر می‌پردازد اضافه کرد: از جمله این گنجینه‌ها انس با قرآن، دعا و مناجات، خلوت‌های عارفانه شبانه، ندامت از لغزش‌ها و خطاها، توجه به مستمندان، خوشرفتاری با کودکان و احترام به بزرگتر‌ها است.

وی با اشاره به پخش برنامه عصرگاهی شکرانه ویژه عید فطر ابراز کرد: این برنامه با تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی و گویندگی حسن حیدرزاده روز‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تصریح کرد: شکر نعمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان، شکر پزشکی، شکر اخلاقی و اجتماعی، شکر عمومی و سیره معصومان (ع) در عید فطر از دیگر مباحثی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ح

پخش برنامه «عید بندگی» از رادیو معارف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار