بسته اخبار حوادث امروز سیزدهم خرداد ماه ۹۸؛

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بهشهر / دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و مخابرات در قائمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه سیزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس آمل

اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس آمل خبر داد،گفت: طی تماسی با مرکز پیام اورژانس آمل خبر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله به همکاران پایگاه اورژانس بنفشه ده آمل، ماموریت اعلام شد.
 
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پس از رسیدن همکاران به محل، واقع درروستای تلیران وضعیت مادربررسی شد و بیشتر شدن درد‌ها خبر از وقوع زایمان قریب الوقوع می‌داد.
 
اشکپور افزود: تیم اورژانس بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و ضمن ارتباط با پزشک مرکز و انجام مشاوره، اقدامات لازم برای انجام زایمان را فراهم کردند و نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد و با بریدن بند ناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگه داشتن، فرایند زایمان کامل شد.
 
وی با بیان اینکه در نهایت مادر و نوزاد در شرایط خوب به بیمارستان امام علی (ع) آمل منتقل شدند، افزود: این نوزاد فرزند سوم پسر از مادر ۳۰ ساله بود.
 

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۳ فقره سرقت درساری

 

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرماندهی انتظامی ساری از دستگیری سارق قطعات خودرو با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی ساری در حین گشت زنی در محدوده خیابان پاسداران متوجه فردی ه در حال سرقت از خودروی یکی از شهروندان بود شدند.

وی افزود: در عملیاتی ضربتی متهم توسط ماموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی صورت گرفته به ۳ فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ صفر پور ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر

 

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به دستگیری ۳۵ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، از توقیف ۷۶ دستگاه خودرو و ۷۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۱۳ فقره سرقت شامل سرقت مغازه، خودرو، داخل خودرو، اماکن وسرقت منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی گفت: در این طرح از ۸۵ واحد صنفی بازدید شد که به ۶۰ واحد صنفی تذکر واخطار پلمپ داده شد و ۱۵ واحدصنفی متخلف نیز بعلت دستورقضایی، عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۳ سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: در بازرسی از محل اختفا متهمان ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، کشف شد؛ و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

 

کشف ۱۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

 

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی ساری از کشف بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب قاچاق در انبار یک دامداری در یکی روستا‌های بخش دودانگه تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی بخش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با مراجعه به محل مورد نظر در بازرسی از انباری مذکور بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع راش که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل‌های اطراف برداشت کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: ماموران متهم را دستگیر و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل دادند.

سرهنگ صفرپور افزود: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل ییلاقی در آمل

 

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل ییلاقی با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه ییلاقی چلاو شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌ها و انجام اقدامات خاص پلیسی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، با بیان اینکه این فرد که سعی می‌کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی گناه جلوه دهد، گفت: درادامه بازجویی‌های به عمل آمده سارق که در برابر ادله‌های پلیسی قرار گرفت به ۶ فقره سرقت از منازل ییلاقی منطقه چلاو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه تحقیقات پلیس ادامه دارد، گفت: نصب انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت از عوامل پیشگیری از سرقت و شناسایی سارقان در سریعترین زمان ممکن است و از شهروندان هم توقع داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.

 

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و مخابرات در قائمشهر

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و مخابرات با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۲ فردی را که اقدام به سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع در این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قائم شهر افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

 

 


انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار