نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای شناخت اهل بیت علیهم السلام

امام جمعه آبادان مردم آبادان را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

 امام جمعه آبادان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: وقتی گفته می شود هر کس حضرت معصومه (س) در قم را زیارت کند به مانند آن است که امام رضا (ع) را زیارت کرده است و بر همین اساس باید شخصیت والای حضرت معصومه (س) را شناخت و از این بزرگواران الگو گرفت.

وی با اشاره به حدیثی مَنْ مَاتَ وَ لَیسَ لَهُ إِمَامٌ فَمِیتَتُهُ مِیتَةٌ جَاهِلِیةٌاز پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: اینکه هر فردی  بمیرد  و در حالی که امامی نداشته باشد، و یا از ماماش آگاه نداشته باشد مرگش، مرگ جاهلی است.  در تاریخ  فراوان است که برخی مردم به دلیل عدم شناخت از شخصیت والای امام روبروی آن بزرگواران قرار گرفتند و به مخالفت با معصومین پرداختند.

امام جمعه آبادان افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی که متولی آن نهاد کتابخانه های عمومی است فرصت خوبی است برای شناخت ائمه معصومین علیهم السلام و بهره مندی از فضایل آنها که امروزه می تواند الگوی خوبی برای همه مردم ایران و جهان باشد.

حجت السلام ابراهیمی پور گفت: از مردم آبادان دعوت می کنم در این جشنواره شرکت کنند و از منابع غنی این جشنواره که واقعا منابع خوبی برای شناخت اهل بیت هستند، استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

برچسب ها: جشنواره ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.