بسته اخبار حوادث امروز سیزدهم خردادماه ۹۸

از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا کشته شدن یک نفر در حادثه رانندگی در قزوین

مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و عملیات مشترک عوامل گشت این یگان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور‌های مواصلاتی قزوین مطلع شدند.

سرهنگ حاجیان افزود: ماموران بلافاصله در قالب چند اکیپ به کنترل محور‌های مواصلاتی پرداختند و کامیون مورد نظر را در جاده قدیم قزوین- رشت شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد محموله داخل کامیون فاقد هرگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی است.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه محموله از استان‌های جنوبی کشور به یکی از استان‌های شمالی کشور بار گیری شده بود عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو ۴۵۲ عدد انواع کیف زنانه، ۲ هزارو ۹۰۴ جفت انواع کفش و کتانی و ۱۰۷ ثوب لباس و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و با صدو ر قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به دستگیری ۴ معتاد متجاهر گفت: در بازرسی از آن‌ها د یک عدد کیف حاوی مدارک یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف شد.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: پس از بررسی‌های فنی مشخص شد مدارک کشف شده مربوط به یک دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان البرز است.

وی اضافه کرد: یکی از متهمان در بازجوئی‌های فنی ماموران به سرقت خودروی مورد نظر اعتراف و با تلاش ماموران خودروی مسروقه در شهر قزوین کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: ماموران در بازجوی تخصصی از متهم مورد نظر مشخصات فرد دیگری را که در سرقت خودروی پراید مشارکت کرده بدست آوردند.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دیگر دستگیر و برخی اموال سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ فراهانی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

یک کشته و یک مصدوم دربرخورد خودروی ال ۹۰ با سمند

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در لاین شمالی آزاد راه قزوین – زنجان حوالی سه راهی دولت آبادیک دستگاه خودروی ال ۹۰ با یک دستگاه سمند برخورد کرد که بر اثر این سانحه راننده خودروی ال ۹۰ مصدوم و سرنشین ۴ ساله خودرو به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را توجه نکردن راننده سمند به جلو اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.