بسته اخبار حوادث امروز دوازدهم خردادماه ۹۸

انهدام باند سارقان محموله میلیاردی تا کشف ۱۱ تن کود شیمیایی قاچاق در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: چند سارق که از طریق یک دستگاه تریلر پس از بارگیری ۲۵ تن میلگرد و ارائه اسناد جعلی (کارت هوشمند جعلی) از شرکت خارج شده بودند پیامکی از طریق سامانه باربری درباره تحویل بار به صاحب اصلی کارت هوشمند ارسال و وی متوجه جعلی بودن بارنامه شد و بلافاصله با باربری تماس گرفت و جعلی بودن کارت هوشمند را اعلام کرد.

سرهنگ حاجیان افزود:با محرز شدن سرقت از شرکت از طریق جعل اسناد، بلافاصله سارقان که بار را به مقصد یکی از استان‌های مرزی بارگیری کرده بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: تریلرحامل بار در مسیری به سمت "تهران" شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ حاجیان اضافه کرد: متهمان رد بازجویی ماموران به سرقت ۲۵ تن میلگرد به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با همدستی فرد دیگری از طریق اجرای طرح جعل اسناد اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه همدست سارقان پس از هماهنگی قضائی در استان "همدان" دستگیر و به استان منتقل شد تصریح کرد:متهمان پس از اقرار صریح به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناشب قانونی روانه زندان شدند.

کشف ۱۱ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی از یک انباری در روستای حسین آباد در بخش کوهین شهرستان قزوین ۱۱ تن کودشیمیایی دپو شده به صورت غیر مجاز شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ آرش مرادی ارزش کود کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک نفر در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

کشف ۳ کیلو گرم تریاک در آبیک

فرمانده انتظامی آبیک گفت: فردی با یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مقداری مواد مخدر به یکی از استان‌های هم جوار را داشت که در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به دام پلیس افتاد.

سرهنگ مجید حسنوند افزود: پس از بازرسی از خودروی توقیفی ۳ کیلو و ۱۱ گرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

دستگیری سارق احشام و مغازه در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع سرقت احشام و مغازه در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی شبانه روزی موفق به شناسایی محل اختفاء یک سارق حرفه‌ای احشام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و در محل مورد نظر ادوات و وسایل سرقت نیز کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی ماموران به یک فقره سرقت احشام و ۲ فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

دستبند پلیس بوئین زهرا بر دست سارق خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی واحد گشت کلانتری ۱۱ پاسداران در مبادی ورودی شهر مستقر شدند.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران انتظامی خودروی مورد نظر پس از شناسایی متوقف و در بررسی مدارک مشخص شد این خودرو در استان البرز سرقت شده است.

سرهنگ علیان نژادی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.