پایان رقابت‌های جام رمضان فوتسال شهرستان فردوس

تیم فوتسال ترمینال ضبط پسته فدک نماینده روستای خانکوک قهرمان جام رمضان شهرستان فردوس گردید

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: پرونده جام رمضان شهرستان فردوس با قهرمانی تیم ترمینال ضبط پسته فدک نماینده روستای خانکوک بسته شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس با حضور ۱۷ تیم از شهر‌های فردوس یونسی کاشمر بشرویه آیسک باغشهر اسلامیه پس از انجام یک ماه برگزار شد و تیم ترمینال ضبط پسته فدک نماینده روستای خانکوک در دیدار پایانی در ضربات پنالتی با نتیجه ۲ بر ۱ و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم روستای برون گذشت و قهرمان شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های دهیاری برون و نجوای کویر مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان بشرویه


قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: پرونده رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان بشرویه که با حضور ۸ تیم آغاز شده بود، شب گذشته با مشخص شدن ۳ تیم برتر بسته شد.
وی افزود: در دیدار فینال این دوره از مسابقات دو تیم بشارت و اورژانس اجتماعی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بشارت موفق شد با نتیجه ۳ بر۲ از سد حریف خود عبور و کاپ قهرمانی را کسب کند.
رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های اورژانس اجتماعی، بستنی عمو حسین نیز در جایگاه دوم و سوم و تیم شهریار نیز کاپ اخلاق را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.