پایان رقابت‌های والیبال عید تا عید شهرستان بیرجند

رقابت های والیبال جام عید تا عید شهرستان بیرجند با معرفی تیم های برتر به پایان رسید

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های جام والیبال عید تا عید بانوان شهرستان بیرجند که با حضور ۸ تیم به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند آغا ز شده بود، شب گذشته با قهرمانی تیم موج نو به مربیگری آسیه جوان به قهرمانی رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم پدیده شرق به مربیگری زینب کهنسال و تیم کانون دو زبانه کودک و آینده به مربیگری حوریه نخعی مقام سوم را کسب کردند.

پایان رقابت‌های والیبال  شهرستان قائنات

قناد رئیس هیئت والیبال شهرستان قائنات در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: پرونده رقابت‌های والیبال ادارات در بخش مردان که با حضور ۷ تیم و در بخش بانوان با حضور ۱۶ تیم آغاز شده بود، و با معرفی تیم‌های برتر بسته شد.

وی افزود: در بخش ادارات مردان تیم‌های هلال احمر، فرماندهی نیروی انتظامی و آموزش و پرورش به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هییت والیبال شهرستان قائنات گفت: در رده سنی نونهالان دختر تیم‌های رها اسپرت الف، مصباح الف و مصباح ب در رده سنی آزاد تیم‌های رها اسپرت، خانه مدرن و مدیران خودرو و در رده سنی ادارات تیم‌های ورزش و جوانان الف، آموزش و پرورش الف و آموزش و پرورش ب در بخش بانوان به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار