ادامه لفاظی‌های رئیس‌جمهور آمریکا علیه صادق خان؛

ترامپ: شهردار لندن «حال به هم زن» است!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، صادق خان، شهردار لندن را هدف حملات لفظی قرار داد و او را شخصی «حال به هم زن» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا لحظاتی پیش از فرود آمدن هواپیمایش در فرودگاه استانستد لندن، صادق خان، شهردار این شهر را هدف حملات لفظی قرار داد و او را شخصی «حال به هم زن» توصیف کرد!

ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: صادق خان که به هر حال به عنوان شهردار لندن کارش را به طرز وحشتناکی انجام داده، به طور احمقانه‌ای در مقابل رئیس جمهور آمریکا که قرار است به کشورشان بیاید، «حال به هم زن» است. او یک بازنده تمام عیار است که باید بیشتر بر جرایم لندن تمرکز کند تا من.

در واکنش به این توهین‌های دونالد ترامپ، سخنگوی صادق خان اعلام کرد: این مسئله‌ای جدی‌تر از توهین‌های بچه گانه است که هرگز در شأن یک رئیس جمهور نیست. صادق خان نماینده ارزش‌های مترقی لندن و کشور ماست و هشداری برای آنکه نشان دهد دونالد ترامپ فجیع‌ترین نمونه افزایش تهدید راست گرایی افراطی در سراسر جهان است.

اما این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ اینگونه به شخصی توهین می‌کند و او را «حال به هم زن» می‌نامد. دونالد ترامپ چند روز پیش هم مگان مارکل، عروس ملکه الیزابت انگلیس را شخصی «حال به هم زن» توصیف کرده بود. توهین‌های ترامپ به مقامات انگلیسی در حالی رخ می‌دهد که او هم اکنون به همراه خانواده اش در انگلیس به سر می‌برد.

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و صادق خان به شدت تشدید شده است. صادق خان چند روز پیش به تظاهرکنندگان لندن اجازه داد بالون بچه ترامپ را در سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به انگلیس در آسمان لندن به پرواز درآورند. صادق خان پیش از این هم ادبیات دونالد ترامپ را برای تهیج حامیان خود همانند فاشیست‌های قرن بیستم توصیف کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۱:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
هدق ترامپ قدرت نمایی و خوار و ذلیل کردن خانواده سلطنتی انگلیس و سایرین عوامل که باید با این اصلا رسم مهمان نوازی را خوب به جا نیاورند و همسو با ملت انگلیس باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
جالبه چقدر انگلیسی ها خوار شدن که مثل عربستان توهین به خانواده سلطنتی و دیگر مسولین کشورشان از جانب آمریکا رو می پذیرند
آخرین اخبار