دانش آموزان بهبهانی در تدریس علوم، برگزیده استانی شدند

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزیده شدن دانش آموزان در تدریس درس علوم، در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در راستای اجرای برنامه عملیاتی گروه علوم تجربی، فراخوان‌هایی با موضوعات مختلف ویژه دانش آموزان یا دبیران دوره متوسطه اول در سطح استان در این گروه درسی برگزار شد.

وی افزود: مرحله منطقه ایمسابقه تدریس برتر دانش آموزی با شرکت ۷ تیم از مدارس غزل ۱، شبانه روزی فاطمه الزهرا (ص)، نمونه دولتی پیشگامان و غیرانتفاعی دختران ایران در پایه‌های هشتم و نهم برگزار شد که پس از داوری منتخبین شهرستانی به استان معرفی شدند.

عبدی پور تصریح کرد: تیم دانش آموزی دبیرستان دخترانه نمونه دولتی پیشگامان متشکل از دانش آموزان شفق عطوفت و رانیا عرب زاده و دبیر فرنوش طباخی به عنوان منتخب شهرستان توانستند در مرحله استانی با کسب امتیاز بالا مقام برتر را در تدریس دانش آموزی علوم پایه نهم به خود اختصاص دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: ایجاد علاقه و جلب مشارکت دبیران و دانش آموزان برای حضور در برنامه‌های علمی و آموزشی نیاز به برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشته که این امر در گروه‌های آموزشی شهرستان کاملا مشهود است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.