انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی بود و با واسطه شاگردان امام خمینی (ره) پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،آیت الله عبدالکریم فرحانی،نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به  رحلت جانگذار بنیانگذار رهبرکبیر انقلاب امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در مقابل اسلام آمریکایی (سکولار) اسلامی که بر مبنای پراگماتیسم می‌گفت دین شخصی است؛ ایستاد و با اسلام ناب محمدی آن را باطل کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی بود و با واسطه شاگردان امام خمینی (ره) پیروز شد و رحلت امام خمینی (ره)، آغاز دوره ولایت و امامت امام خامنه‌ای مبداء درسی از تاریخ گردید.

آیت الله فرحانی بیان داشت: دوران ۸ سال جنگ تحمیلی اسلام و مقاومت، ایران را نجات داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند راه، خط و ارزش‌های امام و نیز شهدا، ایثار و مقاومت همچنین اعتماد به خدا و خود راه نجات کشور است.

این مقام مسئول ادامه داد: پیوست معرفتی گام اول انقلاب شهید مطهری بوده که در این باره امام خمینی (ره) فرمودند «نگذارید آثار استاد مطهری با دسیسه از بین برود جلو انحراف را بگیرد»؛ پیوست گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب است باید منظومه فکری رهبری تدوین و بازخوانی بشود چرا که ۳۰ سال است به همه اوضاع اشراف داشته و به ملت امید داده‌اند.

انتهای پیام/م

پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه شاگردان امام خمینی(ره)

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.