آغاز مرحله‌ی جدید اردو‌های تیم ملی ژیمناستک

مرحله‌ی جدید اردو‌های تیم ملی ژیمناستک هنری جوانان و ترامپولین در تهران و کیش آغاز شد.

آغاز مرحله ی جدید اردو های تیم ملی ژیمناستکبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، مرحله جدیدی از اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان و ترامپولین برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در تهران ومسابقات جهانی روسیه در کیش آغاز شد.

مرحله جدید اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان از امروز در آکادمی تخصصی ژیمناستیک مجموعه ورزشی تهران آغاز شد. امید آینه بند، مهدیار سلمانی، امیرحسین ولیپور و امیرعلی قهرمانی ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردو هستند. مسعود جودی به عنوان سرمربی و علیرضا خیاطی و مقداد قلندرپور به عنوان مربی هدایت ملی پوشان جوان کشورمان را برعهده دارند. تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان آماده می‌شود، که مهرماه در این کشور برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله جدید اردوی تیم ملی ترامپولین برای حضور در مسابقات جهانی روسیه و کسب سهمیه المپیک از ۲۶ خرداد تا یکم تیرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. محمد سعید آبادی، سید حسین حسینی، امیررضا مسگری و مهدی نجفی ورزشکاران حاضر در این اردو خواهند بود. ناصر خضری به عنوان سرمربی، ماهان باژرنگ به عنوان مربی و مجید موسوی به عنوان مربی و آنالیزور هدایت تیم ملی را بر عهده دارند. مسابقات ترامپولین قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک شهریورماه در روسیه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

درگاهی: حجاب لازمه حضور بانوان ایران در ژیمناستیک است

داورزنی: وزارت ورزش دنبال برقراری عدالت در مجمع فدراسیون‌ها است

داورزنی: رژیم صهونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم/ شرکت در سمینار علمی مبارزه مستقیم نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم های ملی ژیمناستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار