اعلام محدودیتهای ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان بیرجند اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ عباسی ، رئیس پلیس راهور استان گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی(عج) حتی الامکان شهروندان برای شرکت در نماز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای اعلام شده تردد کنند.

وی با بیان اینکه نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند، افزود: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار جوادیه-بلوارپیامبراعظم(ص) ، تقاطع شهدای عبادی ،میدان ابن حسام ، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ های ایجاد شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می توانند خودروی خود را در پارکینگ ایجاد شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان پارک کنند.

سرهنگ علیرضا عباسی افزود: پس از نماز عید فطر دو مسیر عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد و تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان بیرجند اعلام شد

برچسب ها: عید فطر ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.