با نسخه اسلامی می توان کشوری موفق داشت

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: پیروزی با مقاومت کسب می شود تا دنیا بداند با نسخه اسلامی نیز می توان کشوری موفق داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شیراز با بیان اینکه امیدوارم مشکلات کشور و معیشتی مردم را حل کنیم و ثابت کنیم پیروزی با مقاومت کسب می شود،  اظهار کرد: در این مسیر باید دعوای جناح و گروهی کنار گذاشته شود و اتحاد و همدلی پیشه کرد تا دنیا بداند با نسخه اسلامی نیز می توان کشوری موفق داشت.

وی ادامه داد: خداوند برای بندگان خود سختی نمی‌خواهد، اما اگر کسی می‌خواهد در میدان مسابقه برنده باشد باید بیش از دیگران تلاش کند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه وقتی در اسلام عید و جشن گفته می‌شود، برنامه‌های خاص خودش را دارد، تصریح کرد: عید روز بازگشت به خداوند است و باید متناسب با آن آماده شویم و کار‌های خارج از چهارچوب انجام ندهیم، زیرا مطلوب و پسندیده نیست.

امام جمعه شیراز افزود: روز عید فطر روزی است که کسانی که کار نیک انجام داده‌اند خداوند به آن‌ها ثواب می‌دهد.

آیت الله دژکام گفت: ۳۰ سال است به نیابت امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای رهبری شجاعانه و مجاهدانه خودشان را نسبت به کشور‌های اسلامی و ایران انجام دادند.

وی اضافه کرد: خبرگانی که دل به محبت امام زمان داشتند مشخص شد در انتخابشان اشتباه نبوده است و در زیر سایه رهبری ۳۰ سال سپری شد و امیدواریم این پرچم را خود رهبری به امام زمان (عج) تحویل دهند.

امام جمعه شیراز بیان کرد: مقام معظم رهبری بر مقاومت و نتیجه مقاومت تاکید دارند و اینکه خداوند نیز همراهی می‌کند.

آیت الله دژکام افزود: اگر برای مقاومت هزینه‌ای تحمل کنیم بهتر از ذلیل شدن است.

انتهای پیام/چ

صحبت های نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.