قابلیت Smart Compose برای کاربران G suite در اندروید و آی‌اواس فعال می‌شود

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که قابلیت Smart Compose برای کاربران G suite در اندروید و آی‌اواس به زودی فعال شده و آن‌ها می‌توانند در چندین زبان مختلف از آن استفاده کنند.

قابلیت Smart Compose برای کاربران G suite اندروید و آی‌اواس فعال می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سال پس از این که قابلیت Smart Compose به جیمیل اضافه شده است بالاخره گوگل در حال در دسترس قرار دادن آن برای کاربران G Suite (نرم‌افزارهایی که بر پایه فضای ابری ساخته شده‌اند) است.  از آن جایی که ممکن است بسیاری از شما چندین ماه باشد که از این قابلیت استفاده می‌کنید، احتمالا این مسئله را می‌دانید که ابتدا Smart Compose برای حساب‌های مصرف کننده عرضه شد.

اگر تاکنون از این قابلیت استفاده نکرده‌اید بهتر است توضیح مختصری درباره آن بدهیم که شما بیشتر با آن آشنا شوید. قابلیت Smart Compose وظیفه دارد ایمیل‌های کاربر را به صورت خودکار و هوشمند پر کند. این قابلیت در هر دو سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS فعال است. بر اساس گزارشی که گوگل منتشر کرده است کاربران iOS در دو هفته آینده این قابلیت را در گوشی‌های خود مشاهده می‌کنند در حالی که کاربران اندروید بلافاصله این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

قابلیت Smart Compose برای کاربران G suite اندروید و آی‌اواس فعال می‌شود


بیشتر بخوانید: مشاهده تصاویر زنده و متحرک با اپلیکیشن واقعیت افزوده گوگل +تصویر


بهتر است به این مسئله اشاره کنیم که قابلیت Smart Compose به صورت خودکار برای کاربران G Suite فعال خواهد شد اما شما می‌توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن این قابلیت تنها کافیست از بخش تنظیمات عمومی (General Settings) گزینه پیشنهادات نوشتن (Writing suggestions) را غیر فعال کنید.

اگر نمی‌دانید باید این مسئله را به یاد داشته باشید که Smart Compose از چندین زبان مختلف مانند انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کاربران زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که بنا به زبان مادری خودشان می‌توانند از Smart Compose استفاده کنند. تاکنون قابلیت‌های مختلفی برای گوگل منتشر شده اما Smart Compose یکی از بهترین‌ و کاربردی‌ترین‌ها است. افراد می‌توانند با استفاده از این قابلیت به راحتی ایمیل خود را پر کنند.

انتهای پیام/

قابلیت Smart Compose برای کاربران G Suite فعال می‌شود

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، جیمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.