سیستم عامل tvOS 13 از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس پشتیبانی می‌کند

اپل طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، tvOS 13 را به صورت رسمی معرفی کرد و از پشتیبانی دسته‌های مختلف کنسول در این سیستم عامل خبر داد.

سیستم عامل tvOS 13 از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس پشتیبانی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بزرگ اپل طبق رسم هر ساله، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود را برگزار کرد. این مراسم روز دوشنبه در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شد و طی این کنفرانس، توسعه‌دهندگان شرکت اپل محصولات جدیدی از جمله سیستم عامل‌های جدید iOS13، iPad OS و Watch OS و همچنین مانیتورهای جدید Mac Pro را به صورت رسمی معرفی کرد.

اپل بالاخره یک ویژگی را که مدت‌ها مورد انتظار کاربران tvOS بود، در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود معرفی کرد. این شرکت قابلیت پشتیبانی از چند کاربر را برای tvOS 13 به صورت رسمی معرفی کرد؛ بنابراین، هر کاربر این سیستم عامل قادر خواهد بود تا تلویزیون را مختص به خود مناسب‌سازی کند و فقط کاربر مورد نظر آن را استفاده خواهد کرد. اپل همچنین یک مرکز کنترل را برای این منظور در tvOS 13 طراحی کرده است.

سیستم عامل tvOS 13 از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس پشتیبانی می‌کند

از آنجا که با tvOS کاربران قادر خواهند بود به میلون‌ها موسیقی در اپل موزیک دسترسی داشته باشند، اپل مقدماتی را فراهم کرده است که این سامانه شخصی‌سازی شود و هر کاربر به صورت جداگانه به لیست خود دسترسی داشته باشد. از دیگر اقدام اپل برای جذاب‌تر کردن این سیستم عامل می‌توان به عکس‌هایی اشاره کرد که دارای کیفیت HDR هستند و با همکاری شبکه BBC طراحی شده‌اند.


بیشتر بخوانید: سیستم عامل‌های جدید اپل چه زمانی عرضه می‌شوند؟


سیستم عامل tvOS 13 از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس پشتیبانی می‌کند

علاوه بر این به عنوان یک قابلیت هیجان‌انگیز دیگر، اپل پشتیبانی از دسته‌های Xbox One و Playstation Dual Shock 4 را گسترش می‌دهد که این مسئله باعث خواهد شد کاربران بتوانند بازی‌های سیستم عامل tvOS 13 را با این دسته‌ها بازی کنند. در آخر هم اپل اولین تریلر از اولین سریالی که قرار است به صورت اختصاصی از سرویس استریم این شرکت، +TV پخش شود، رونمایی کرد. این سریال «For All Mankind» نام دارد و درباره تلاش آمریکایی‌ها برای سفر به ماه است.

انتهای پیام/

tvOS 13 به صورت رسمی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار