بازآفرینی ویژگی‌های گم شده IOS در نسخه آینده این سیستم عامل

شرکت اپل قصد دارد با بررسی تمام ویژگی‌های نسخه‌های کنونی سیستم عامل IOS، نواقص آن را در بروزرسانی بعدی برطرف کند.

بازآفرینی ویژگی‌های گم شده IOS در نسخه آینده این سیستم عاملبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌ها نشان داده است برخی از ویژگی‌های معمولی و باطنی سیستم عامل IOS در نسخه جدید آن گم شده و اثری از آن‌ها نیست. به عنوان مثال در IOS 12.0 هیچ ماشین حسابی وجود ندارد و کاربران در صورت نیاز به محاسبه اعداد باید اپلیکیشنی جداگانه را نصب کنند.


بیشتر بخوانید: طرح آیفون تاشوی جدید اپل منتشر شد +تصویر


یکی از از مهندسان اپل پس از تایید این اتفاق در نسخه جدید IOS گفت: این مشکل در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود و مطمئنا IOS 13.0 با ویژگی‌هایی بهتر و یک ماشین حساب حرفه و متعلق به شرکت اپل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته به دلیل زمان کمی که از مدت عرضه سیستم عامل IOS 12.0 می‌گذرد، کاربران دستگاه‌های هوشمند اپل نباید به زودی در انتظار IOS 13 باشند. آنچه از الان می‌توان به طور قطع در مورد آن سخن گفت: برطرف سازی تمامی ویژگی‌ نامناسب و مشکلات سیستم عامل کنون در نسخه بعدی آن است.

شاید در ظاهر، بودن یا نبودن ماشین حساب برای تعدادی از کاربران مسئله‌ای نباشد ولی وجود این اپلیکیشن به عنوان برنامه‌ای پایه‌ای در سیستم عامل مهم است و می‌تواند در بسیاری از موارد به کمک کاربر بیاید. از جمله موارد دیگری که اپل به تازگی قول آن را به طرفداران تولیدات خود داده است هماهنگی کامل ipadهای نسل جدید با ماوس و صفحه کلید جانبی است. همچنین کاربران می‌توانند در IOS 13.0 یک اپلیکیشن را روی چندین پنجره متفاوت باز کنند.

ویژگی دیگر نسخه جدید IOS حالت شب-Dark Mode است. گوگل نیز در حال توسعه و بروز رسانی این قابلیت روی سیستم عامل اندروید است و حتی آن به صورت محدود را روی نسخه قبلی اندروید اجرا کرده بود. با اضافه شدن ویژگی Dark Mode به سیستم عامل جدید IOS کاربران ظاهری جذاب‌تر و هماهنگ با زمان استفاده در دستگاه خود را مشاهده می‌کنند. یعنی در طول روز شکل، نور و حتی ابعاد برخی از آیکون‌ها با شب فرق می‌کند.

بازآفرینی ویژگی‌های گم شده IOS در نسخه آینده این سیستم عامل

با توجه به مشکلات تجاری اپل در ماه‌های گذشته و کاهش محسوس فروش دستگاه‌های هوشمند و به ویژه آیفون در آمریکا و سایر نقاط جهان، مدیران اپل با اجرای برنامه‌های ویژگی‌ای درصدد بازگشت به صدر جدول پرفروش‌ها در جهان هستند.

انتهای پیام/

اپل به دنبال برطرف سازی مشکلات سیستم عامل کنونی دستگاه‌های هوشمند خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار