غایبان دیدار ایران و سوریه مشخص شدند

تیم ملی فوتبال ایران نخستین بازی خود پس از جام ملت‌های آسیا را مقابل سوریه برگزار می‌کند.

غایبان دیدار ایران و سوریه مشخص شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پنج شنبه هفته جاری (۱۶ خرداد) در تهران به مصاف سوریه می‌رود و امیدوارست به پیروزی برسد.

شاگردان فجر ابراهیم در تیم ملی سوریه دیروز (سه شنبه) پس از وقفه‌ای که در راه پرواز این تیم به تهران ایجاد شد، وارد کشورمان شدند و قرار است عصر امروز (چهارشنبه) آخرین تمرین خود را در تهران برگزار کنند.

البته ۶ بازیکن تیم ملی این کشور به نام‌های محمد عثمان، مازن العیس، سعد احمد، حسین جوید، محمد زاهر میدانی و احمد الصالح به دلیل مصدومیت‌های مختلف در بازی دوستانه برابر ایران غیاب هستند و همچنین عمر خریبین، مهاجم سرشناس به اردوی تیم ملی فوتبال سوریه برای این بازی دعوت نشده است.

از سویی دیگر در تیم ملی فوتبال ایران هم سامان قدوس، اشکان دژاگه و سردار آزمون به دلیل آسیب دیدگی به اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی با سوریه و کره جنوبی دعوت نشدند و در ادامه هم محمد رشید ظاهری هم به دلیلی این اردو را از دست داد تا حسین حسینی جایگزین او شود.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. علیرضا فغانی هم با کمک رضا سخندان و محمدرضا منصوری داوران دیدار ایران و سوریه هستند.


بیشتر بخوانید:

بی اعتنایی به پیراهن تیم ملی فوتبال با گواهی پزشکی!/ گربه را باید دم حجله کُشت

ترس مهاجم کره‌ای از رویارویی با بازیکنان تیم ملی ایران

نخستین حضور بازیکنان پرسپولیس و مریی اسپانیایی در تمرین تیم ملی


انتهای پیام/

تیم ملی ایران به مصاف سوریه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار