تشریح نکات تمرینی روی تخته وایت برد/ قوچان نژاد، تماشاگر ویژه تمرین شاگردان ویلموتس + تصاویر

سومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری بازی دوستانه با سوریه از ساعت ۱۸ امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری بازی دوستانه با سوریه از ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه از ساختمان پک وارد زمین شدند.

این درحالی است که مارک ویلموتس و دستیارانش پیش از بازیکنان به زمین آمده بودند.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

مانو فررا، مربی اسپانیایی تیم ملی همراه با اعضای کادر تدارکات دقایقی قبل از آغاز تمرین به زمین آمده و موانع و کنز‌ها را روی آن چید.

رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی که پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از این تیم خداحافظی کرده بود برای تماشای تمرین به زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال آمد.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

بازیکنان، دروازه بان‌ها و اعضای کادرفنی به ترتیب با لباس‌های آبی پررنگ، قرمز و خاکستری در این‌تمرین شرکت کردند.

ابتدای این تمرین مارک ویلموتس با استفاده از یک تخته وایت برد که کنار زمین قرار داشت بخش‌های مختلف تمرین را برای بازیکنان که روی زمین نشسته بودند تشریح کرد و وحید هاشمیان هم صحبت‌های سرمربی تیم ملی را برای بازیکنام ترجمه می‌کرد.

پس از صحبت‌های سرمربی بلژیکی علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، حسین حسینی و پیام نیازمند از سایر نفرات جدا شده و زیرنظر لورن اسپینوزی به انجام دادن تمرینات اختصاصی مشغول شدند.

احسان حاج صفی پیش از شروع تمرین روی عضله پایش اسپری زد و به نظر می‌رسید از این ناحیه احساس درد می‌کند.

بازیکنان تیم ملی در بخش نخست تمرین به ۲ گروه با لباس‌های آبی پررنگ و کاور قرمز تقسیم شده و به کار با توپ و حرکات بدنی زیرنظر کوین مینی مشغول شدند.

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

پس از این بخش تمرین‌های تاکتیکی شروع شد و بازیکنان در ۲ گروه با حضور در میانه زمین به تمرین حفظ توپ در فضا‌های بسته و پاسکاری پرداختند.

با توجه به اینکه تمرین امروز مهم‌ترین تمرین تیم ملی پیش از بازی با سوریه محسوب می‌شود ویلموتس و دستیارانش چند باری جریان تمرینی را متوقف کرده و نکات لازم را به بازیکنان منتقل می‌کردند.

پس از گذشت حدود ۲۵ دقیقه از شروع تمرین خبرنگاران زمین شماره ۲ را ترک کردند.

رضا قوچان نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به تیم ملی دعوت شده است گفت: خیر برای انجام یک کار شخصی به تمرین آمده ام.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار