افتتاح دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی باغ خلج اراک

دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی باغ خلج اراک با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افتتاح شد.

افتتاح دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی باغ خلج اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی با حضور اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، مهندس شریفی شهردار کلانشهر اراک و جمعی از مسئولین استانی در منطقه محروم کوی امام سجاد (ع) باغ خلج اراک افتتاح شد.

هدف از افتتاح این دفتر براساس شرح وظایف تعریفی از طرف اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام امور حقوقی، مشاوره ای خانواده و معضلات اجتماعی، تسهیل امور اقتصادی، شهرسازی و اقدامات فرهنگی اجتماعی در منطقه است که مشاورین در بخشهای گوناگون تلاش می کنند افراد تحت پوشش آن منطقه را به حقوق اجتماعی، فرهنگی و قانونی خود آشنا کنند.

موضوع قابل ملاحظه آن است که منطقه باغ خلج جزء مناطق حاشیه نشین تحت پوشش پایگاه فرهنگی اجتماعی و امام محله مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی می باشد که از طرف امام جماعت آن محله پیگیری لازم فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد.

لازم به یادآوری است در این مراسم حجت الاسلام گودرزی کارشناس حراست اداره کل تبلیغات اسلامی، مهندس فتح آبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین استان و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

انجام امور حقوقی، مشاوره ای خانواده و معضلات اجتماعی از جمله وظایف دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.