بخش آنلاین برخی از عناوین انحصاری PS3 از دسترس خارج می‌شوند

شرکت ناتی داگ اعلام کرد سرور عناوین Uncharted 2 ،Uncharted 3 و The Last of Us از دسترس خارج خواهند شد.

بخش آنلاین برخی از عناوین انحصاری PS3 از دسترس خارج می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرا به اتمام دوره‌ای مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی انحصاری برای کنسول PS3 نزدیک می‌شویم. می‌توان گفت بازی‌های انحصاری شرکت سونی دلیل اصلی برتری شرکت سونی بر مایکروسافت است. هر چیزی در این دنیا زمانی به پایان خود خواهد رسید و ظاهرا زمان خداحافظی با چند عنوان پرطرفدار انحصاری کنسول PS3 فرا رسیده است. شرکت ناتی داگ به تازگی اعلام کرده است سرور عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۳ که شامل بازی‌های Uncharted 2 ،Uncharted 3 و The Last of Us می‌شوند، بسته خواهد شد.

این شرکت با انتشار خبری در اینترنت اعلام کرد سرور هر سه بازی مذکور در تاریخ 3 سپتامبر سال جاری از دسترس خارج خواهند شد. از دسترس خارج شدن بازی Uncharted 2 زمانی اتفاق می‌افتد که عنوان مذکور تنها یک ماه با تولد ده سالگی خود فاصله دارد . تشرکت ناتی داگ با انتشار این خبر به طور رسمی اعلام کرد، کسانی که به این عنوان علاقه‌مندند می‌توانند در این بازه‌ی زمانی کمتر از یک ماه، نهایت استفاده از عناوین Uncharted 2 ،Uncharted 3 و The Last of Us را ببرند.

بخش آنلاین برخی از عناوین انحصاری PS3 از دسترس خارج می‌شوند

همواره اعلام از دسترس خارج شدن عناوین و درنظر گرفتن بازه‌ی زمانی کوتاه برای خداحافظی با آن به معنای رایگان شدن تمامی بسته‌های الحاقی است که در این عنوان هم این قانون صدق می‌کندو ناتی داگ اعلام کرد بسته‌های بخش چند نفره بازی تا زمان از دسترس خارج شدن سرورهای آن رایگان خواهند بود. اما این از دسترس خارج شدن صرفا روی کنسول پلی استیشن ۳ خواهد بود و سایر گیمرهایی که قصد تجربه بخش آنلاین نسخه‌های جدید این عناوین را روی کنسول PS4 دارند، همواره می‌توانند آن‌ها را روی دستگاه خود اجرا نمایند.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید کنسول PS5 منتشر شد


این اقدام شرکت سونی دور از تصور نبود و انتظار می‌رفت با توجه به ساخت و معرفی کنسول PS5، عناوین کنسول دو نسل قبلی از رده خارج شوند. ظاهرا PS3 نیز به پایان خود رسیده است و سونی رسما قصد کنار گذاشتن کامل آن را دارد.

انتهای پیام/

بخش آنلاین عناوین Uncharted 2 ،Uncharted 3 و The Last of Us از دسترس خارج می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار