عنوان Death Stranding در سبک شوتر یا مخفی‌کاری نخواهد بود

کوجیما در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که عنوان Death Stranding در سبک شوتر سوم شخص یا مخفی‌کاری نخواهد بود.

عنوان Death Stranding در سبک شوتر یا مخفی‌کاری نخواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین مطرح انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 است که توسط شرکت کوجیما توسعه داده شده است. در هفته گذشته این عنوان با انتشار تریلری معرفی شد و به انتظار گیمرهای این عنوان پایان داد همچنین مشخص این عنوان در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد. شرکت کوجیما پس از انتشار اولین تریلرش ، به صورت روزانه در صفحه توییتر خود اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌کند. یکی از عجیب‌ترین و مهم‌ترین مطالبی که به تازگی توسط کوجیما منتشر شده است به موضوع ژانر و سبک این بازی مربوط است.

کوجیما در صفحه توییتر خود نوشت قرار نیست عنوان دث استرندینگ عنوانی در سبک مخفی‌کاری یا تیراندازی سوم شخص باشد. این شرکت که در گذشته هم اعلام کرده بود دوباره بر این موضوع تاکید می‌کند که عنوان ساخته شده آن‌ها سبکی جدید را به عناوین اکشن وارد خواهد کرد و به گفته سازنده ، ین عنوان رشته‌ای ساخته شده است. طراحی رشته‌ای این عنوان به معنای استفاده از تمام استانداردهای بازی‌های روز در کنار خلاقیت این شرکت است و کوجیما رسما اعلام کرد گیمر عنوانی را تجربه‌ خواهد کرد که تاکنون نظیر آن را ندیده است.

عنوان Death Stranding در سبک شوتر یا مخفی‌کاری نخواهد بود

اما این توییت کوجیما کاملا برای گیمرها عجیب بود چرا که با تریلرهایی که از این عنوان تاکنون منتشر شده است مکانیزم‌های اکشن و مخفی کاری زیادی در آن دیده می‌شد و الان با انتشار این توییت گیمرها به طور کامل سردرگم شده‌اند به همین دلیل کوجیما اعلام کرد بهتر است تا زمان انتشار بازی برای درک ژانر اکشن رشته‌ای صبر کرد.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید کنسول PS5 منتشر شد


شرکت کوجیما در تلاش است تا بتواند سطح توقع گیمرها را از عنوان جدید خود بالا ببرد و عنوانی را طراحی کند که تاکنون هیچ گیمری آن‌ را تجربه نکرده است هرچند به دلیل این که هنوز گیم پلی عنوان دث استرندینگ کاملا منتشر نشده است، نمی‌توان نظر دقیقی راجب این بازی داد و باید تا زمان عرضه یا انتشار تریلرهای جدیدتر آن صبر کرد.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید عنوان Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.