وضعیت مبهم مدافع تیم ملی ایران برای بازی با کره جنوبی

سید مجید حسینی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کفت وضعیت مبهمی برای همراهی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی دارد.

وضعیت مبهم مدافع تیم ملی ایران برای بازی با کره جنوبیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نخستین بازی اش با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی به مصاف سوریه رفت و در پایان با ارائه یک نمایش دلچسب توانست این بازی خانگی را با هت تریک مهدی طارمی و گل‌های علیرضا جهانبخش و اللهیار صیادمنش پنج بر صفر به سود خود به اتمام برساند.

با این وجود نکته نگران کننده این بازی آسیب دیدگی سید مجید حسینی، مدافع تیم ملی به دلیل برخورد با محمد الوکید، هافبک سوری‌ها بود.

مدافع تیم ترابوزان اسپور ترکیه در دقیقه ۵۴ بازی با سوریه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف جای خود را به محمد حسین کنعانی زادگان داد و با این وضعیت بعید به نظر می‌رسد او بتواند تیم ملی را در دیدار با کره جنوبی که قرار است سه شنبه هفته آتی (۲۱ خرداد) در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود شرکت کند.

به هر حال قرار است کادر پزشکی تیم ملی پس از معاینه‌ای که روی کتف حسینی انجام می‌دهد میزان مصدومیت و زمان دوری از تمرینات را اعلام کند.


بیشتر بخوانید:

فجر ابراهیم:ایران تغییر زیادى نسبت به گذشته نداشته است

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار