هاشمیان: برگزاری بازی دوستانه برابر تیم‌های بزرگ نقش موثری در آمادگی بازیکنان دارد

وحید هاشمیان گفت: اگر بتوانیم با تیم‌های بزرگ بازی دوستانه برگزار کنیم قطعا در تورنمنتی مانند جام جهانی، عملکردمان بهتر خواهد شد.

هاشمیان: برگزاری بازی دوستانه برابر تیم‌های بزرگ نقش موثری در آمادگی بازیکنان داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید هاشمیان دستیار سرمربی تیم ملی پس از بازی تیم ملی ایران برابر سوریه گفت: بودن در تیم ملی، چه برای بازی کردن و چه برای مربیگری، یک افتخار است. ده سالی می‌شود که از تیم ملی خداحافظی کردم و طبیعی است که حالا به عنوان کمک مربی برگشته ام. بودنم در تیم ملی مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که تا چه اندازه بتوانم به تیم کمک کنم و مثمر ثمر باشم.

هاشمیان درباره برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم‌های بزرگ دنیا اظهار کرد: این که بتوانیم با تیم‌های صاحب نام بازی دوستانه انجام دهیم، قطعا خیلی به ما کمک می‌کند و اگر این اتفاق بیفتد مسلما عملکردمان در رقابت‌هایی مانند جام جهانی بهتر خواهد شد. سرمربی تیم ملی نیز در این باره با مسئولان فدراسیون صحبت خواهد کرد تا انشاالله این اتفاق بیفتد و در آینده بتوانیم با تیم‌های صاحب نام بازی دوستانه انجام دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات هاشمیان پس از برد ایران برابر سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار