ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان از فردا شنبه تغییر خواهد کرد

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان از تغییر ساعت کاری ادارات در سراسر استان از فردا شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ خبر داد.

ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان از فردا شنبه تغییر خواهد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از  به نقل از روابط عمومی استانداری، با ابلاغ سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان و در راستای مدیریت مصرف انرژی برق در فصول گرم سال، ساعات کاری ادارات استان از روز شنبه تغییر می‌کند.

بر پایه این گزارش ساعت کاری ادرات استان از ۱۸ خرداد ۹۸ تا اطلاع ثانوی در روز‌های شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۶ الی ۱۳ و روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۶ الی ۱۲ اعلام شده است.

در ابلاغ سیده ثریا سیدزاده آمده است: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه تغییری نخواهد کرد.

همچنین آن دسته از دستگاه‌های اجرایی واجد شرایط حقوقی مستقل که در روز‌های پنجشنبه تعطیل هستند ضمن مدیریت ساعت کار کارکنان در پایان وقت اداری، ملزم هستند نسبت به برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان از ساعت ۶ صبح در محل کار اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

تغییر ساعت ادارات سیستان و بلوچستان از روز شنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار