امام جمعه زاهدان:

برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید همه مسؤولان و مردم تلاش کنیم

امام جمعه زاهدان گفت: برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید فرهنگیان، هنرمندان رسانه‌ها و مسؤولان همه و همه اقشار مردم تلاش کنیم.

برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید همه مسؤولان و مردم تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: سالگرد رحلت امام خمیتی و قیام ۱۵ خرداد  نام و یاد امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ را گرامی می‌داریم.

امام جمعه زاهدان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری انقلاب صادر شده ۴ محور دارد که را باید مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در صورتی رخ داد که جهان بین دو ابر قدرت شرق و فرب بودند و هر دولتی باید زیر چتر این دو ابر قدر باشد، اما ایران اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی مستکبران جهان را مایوس کرد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از هیچ دسیسه‌ای دریغ نکردند و دشمنی آنان همواره ادامه دارد.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: آثار و برکات انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را باید برای آحاد مردم تشریح کنیم.

محامی گفت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف تمامی دشمنی‌های شرق و غرب ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت و همچنان به سوی پیشرفت در حرکت است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با وجود دشمنی‌های سران کفر یک معجزه بود که تاکنون به سبب ایستادگی مردم دوام آورده است، اکنون ابر قدرت شرق که از بین رفت و ابر قدرت غرب نیز رو به سرنگونی است.

امام جمعه زاهدان گفت: برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید فرهنگیان، هنرمندان رسانه‌ها و مسؤولان همه و همه اقشار مردم تلاش کنیم.

**رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شعارهای حفظ استقلال است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی شعارهایی چون آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عزت، استقلال و برادری است که هیچگاه کهنه نمی‌شوند.

وی ادامه داد: این شعارهای جهانی و مطابق با فطرت است و سبب ماندگاری انقلاب اسلامی و صدور آن به اقصی نقاط جهان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: ملت مسلمان ایران از انقلاب و ارزش‌های نظام دفاع کرده و می‌کنند و این اصل مهم در ماندگاری این نظام الهی شده است.

وی ادامه داد: باید بر طبق سیاست حرکت کنیم می‌توان همچنان انقلابی ماند و به نظم سیاسی پایبند بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب می‌توان انعطاف به خرج داد و اگر در مسیر انقلاب دچار اشتباهی شده باشیم اشتباه خود را جبران کنیم اما منفعل عمل نکنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: تردید و شک نداشته و همچنان قاطعانه از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم زیرا انقلاب مایه افتخار و سربلندی برای ایران بوده است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در عین قدرت مظلوم بوده و هیچگاه جنگی را آغاز نکرده اما هنگامی که دشمن تعرض کند با قدرت از کیان ملی خود دفاع می‌کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت بیانه گام دوم انقلاب ترسیم چشم انداز آینده انقلاب درباره علم و پژوهش، معنویت، اخلاق، مبارزه با فساد و عزت ملی، روابط خارجی و مقابله با دشمن و سبک زندگی است لذا باید مورد دقت کارشناسانه و مبنای عمل قرار گیرد.

وی با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه آمرزش گناهان، توبه و بازگشت به سوی خداوند متعال است و خداوند وعده کرده که توبه بندگان را بپذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: مهم این است که ما بتوانیم این طهارت و پاکی روح را تا سال آینده حفظ کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار