مسابقات تکواندو گرندپری رم؛

هوگوپوشان ایرانی گام اول را محکم برداشتند

در روز اول مرحله نخست مسابقات گرندپری رم، هر ۳ هوگوپوش کشورمان موفق شدند بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

هوگوپوشان ایرانی گام اول را محکم برداشتندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در بازی‌های اولین روز مرحله نخست مسابقات تکواندو گرندپری، ۳ هوگوپوش کشورمان اولین گام را محکم برداشتند و موفق شدند نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

سروش احمدی نماینده کشورمان در وزن ۶۸-کیلوگرم،  موفق شد سرمت تساکوئوف روس را با نتیجه ۱۱ بر ۹ شکست دهد. احمدی در دور بعدی با سخت‌ترین قرعه ممکن رو به رو شده و باید به مصاف دان هوی لی از کره جنوبی برود که با اقتدار و اختلاف امتیازی فاحش نسبت به دیگر تکواندوکاران این وزن، در جایگاه نخست رنکینگ المپیکی وزن ۶۸- کیلوگرم قرار دارد. نایب قهرمانی المپیک ۲۰۱۲، برنز المپیک ۲۰۱۶ و طلای ۳ دوره قهرمانی جهان تنها بخشی از افتخارات این تکواندوکار ۲۷ ساله است.

میر هاشم حسینی، تکواندوکار خوش تکنیک کشورمان که بی شک در یکی، ۲ سال اخیر بهترین هوگوپوش تیم ملی در مسابقات بین المللی بوده و مدال‌های زیادی در این مسابقات کسب کرده است، در گرندپری رم نیز با قدرت ظاهر شد و در پایان راند دوم با نتیجه ۲۸ بر ۵ کار حریف آمریکایی را یکسره کرد. دیدار بعدی حسینی برابر ادیوال پونتس از برزیل برگزار می‌شود. این تکواندوکار برزیلی یک پله بالاتر از احمدی و یک پله پایین‌تر از حسینی، رنک ۱۳ دنیا را در اختیار دارد و در مسابقات گرندپری سال گذشته که به میزبانی چین تایپه برگزار شد توانست ابوالفضل یعقوبی را شکست دهد و او را از دور مسابقات حذف کند. اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد بتواند برابر میر هاشمِ آماده این روز‌ها تکرارش کند.

سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان نیز با پیروزی ۱۱ بر ۳ برابر رامین عزیزوف از جمهوری آذربایجان، حریف جاناتان آمریکایی در دور بعد شد. کاپیتان با اخلاق تیم ملی تکواندو کشورماندکه در مسابقات قهرمانی جهان از رسیدن به مدال و رفتن روی سکو باز ماند، به امتیاز این تورنمنت نیاز مبرم دارد و برای کسب سهمیه المپیک باید در این مسابقات روی سکو برود.


بیشتر بخوانید:

تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت قهرمانی تکواندو در رقابت‌های ارتش‌های جهان

شکست نماینده کره جنوبی برابر مردانی

حذف هوگوپوشان ایران از رقابت‌های گرندپری تکواندو


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار