فینال گرندپری ۲۰۱۸- امارات

حذف هوگوپوشان ایران از رقابت‌های گرندپری تکواندو

فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی تکواندوکاران کشورمان با شکست برابر حریف خود از دور رقابت‌های گرندپری کنار رفتند.

حذف هوگوپوشان ایران از رقابت‌های گرندپری تکواندوبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، فینال گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸ به میزبانی کشور امارات از صبح امروز پنجشنبه یکم آذر ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان روی شیاپ چانگ رفتند.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان پس از اینکه حریفی از استرالیا را ۸ بر ۵ شکست داد در مرحله بک چهارم نهایی برابر نماینده ایتالیا ۲۹ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ابوالفضل یعقوبی دیگر تکواندوکار کشورمان دز وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ شکست خورد و در همان مبارزه اول خود خذف شد.

سجاد مردانی نیز در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم در ابتدا نماینده کرواسی را ۹ بر ۳ شکست داد و در مرحله یک چهارم برابر حریفی از اسلوونی ۱۸ بر ۱۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او برای رسیدن به مرحله فینال باید حریفی از روسیه را از پیش رو بردارد.

پیش از این نیز آرمین هادی پور با شکست برابر نماینده کره جنوبی از دور رقابت ها کنار رفت تا سجاد مردانی تنها تکواندوکار تیم چهار نفره ایران باشد که برای رسیدن به فینال تلاش می کند.


بیشتر بخوانید:

حذف آرمین هادی‌پور از رقابت‌های گرندپری تکواندو

فریبرز عسگری راهی کشور امارات می شود

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم

تیم ملی تکواندو مردان بدون سرمربی راهی فینال گرندپری شد


انتهای پیام/

نتایج مسابقات گرندپری تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.