خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات جهانی شرکت کردند و برای قهرمانی کار سختی در پیش داریم.

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی در امارات پیش رو داریمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو تیمی جهان به میزبانی کشور امارات با حضور ۸ تیم در گروه مردان و ۸ تیم در گروه بانوان در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم تکواندو شهرداری ورامین به دلیل کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر کشور به عنوان نماینده ایران حضور دارد. سروش احمدی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، امیرحسین امیدی و مهدی خدابخشی ۵ تکواندوکار تیم شهرداری هستند که با هدایت پیام خانلرخانی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر ایران، تیم‌های کره جنوبی، روسیه، جمهوری آذربایجان، ساحل عاج، چین و ازبکستان نیز حضور دارند که با توجه به اینکه این تیم‌ها با ستاره‌های خود راهی مسابقات شدند کار سختی را برای کسب قهرمانی در پیش داریم.

او ادامه داد: تیم کره جنوبی با تمام ستاره‌های خود راهی این مسابقات شده است و تیم جمهوری آذربایجان بعد از یکسال مصدومیت میلاد بیگی، این ورزشکار را در اختیار دارد و تیم روسیه نیز با تلفیقی از مدال آوران و جوانان خود به امارات آمده است با این وجود تمام تلاشمان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی به کار می‌گیریم.

خانلرخانی افزود: تا روز گذشته تیم در حال تمرین بود و به همین دلیل امروز بعد از رسیدن به امارات استراحت می‌کنیم و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه را به تمرین می‌پردازیم و روز جمعه در مراسم وزن کشی شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم شهرداری بیان کرد: تکواندوکاران ما از نظر فنی و روحی برای این دوره آماده هستند و خوشبختانه آسیب دیدگی جدی ندارند و با تمریناتی که پشت سر گذاشتند می‌توانند از سد حریفان خود عبور کنند و امیدوارم که بتوانیم با دست پر به کشور برگردیم.


بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره مسابقات قهرمانی تیمی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار