کسب سهمیه پارااُلمپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط کمانداران کرمانی

در ادامه‌ی رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتیروکمان ۲۰۱۹ هلند، علی‌سینا منشاءزاده کماندار کرمانی به همراه تیم میکس کامپوند ایران و زهرا نعمتی دیگر کرمانی حاضر در رقابت ها، پس از کسب امتیازات لازم، جواز حضور در بازی‌های ۲۰۲۰ ژاپن را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات جهانی پاراتیروکمان ۲۰۱۹ هلند با حضور ۶۰۰ کماندار معلول از ۹۲ کشور جهان از روز دوشنبه ۱۳ خرداد جاری آغاز شد.

در ادامه این رقابت ها، در ماده میکس، تیم کامپوند ایران با ترکیب راضیه شیرمحمدی و علی‌سینا منشاءزاده در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۶ به پیروزی رسید.

تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل اسلواکی با نتیجه ۱۵۳ بر ۱۵۰ به برتری رسید و ضمن صعود به جمع ۴ تیم نهایی، موفق به کسب سهمیه پارااُلمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد.

کمانداران کشورمان در مرحله نیمه نهایی ١۵۴ بر ١۵٠ مقابل روسیه نتیجه را واگذار کردند و روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود می‌روند.

در ماده میکس ریکرو نیز، تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اوکراین با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در ماده ریکرو زنان هم، زهرا نعمتی ابتدا ۷ بر یک کمانداری از اوکراین را شکست داد و سپس نماینده ایتالیا را ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

نعمتی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب کمانداری از لهستان شد و به مرحله رده بندی صعود کرد، وی روز یکشنبه در دیدار رده‌بندی به مصاف حریفی از روسیه می‌رود.

در ماده کامپوند انفرادی مردان نیز علی‌سینا منشاءزاده در دور سوم ۱۴۴ بر ۱۴۱ نماینده آفریقای جنوبی را شکست داد، وی با برتری ۱۴۶ بر ۱۳۸ برابر این حریف راهی دور بعد شد.

کماندار کشورمان در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ مقابل نماینده ترکیه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

انتهای پیام/ب

درخشش کمانداران کرمانی در هلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار