ترامپ مدعی شد آمریکا در حال خارج کردن میلیارد‌ها دلار از چین است

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد بسیاری از شرکت‌ها در حال خروج از چین و انتقال به دیگر کشور‌ها از جمله آمریکا هستند تا از پرداختن تعرفه‌های تجاری جلوگیری کنند.

ترامپ مدعی شد آمریکا در حال خارج کردن میلیارد‌ها دلار از چین استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد: «چین به محصولاتش یارانه مالی می‌دهد تا بتواند به فروش محصولاتش در آمریکا ادامه دهد.»

وی افزود: «بسیاری از شرکت‌ها در حال خروج از چین و انتقال به دیگر کشور‌ها از جمله آمریکا هستند تا از پرداختن تعرفه‌های تجاری جلوگیری کنند. افزایش مشهود قیمت‌ها یا تورم وجود ندارد، اما آمریکا در حال خرج کردن میلیارد‌ها دلار است!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
نمی دانیم این خبر درست است یا غلط..... ولی اگر کشور چین این شکل گفته شده را در مورد شرکتها در کشورش را طوری مدیریت کند که در کشورهای متصل به جاده ابریشم "گردش مالی دلار" را توزیع و مدیریت کند هم طرح جاده ابریشم را بازسازی کرده...... و هم این طرح و احیاء آن را سازماندهی کرده...... و هم گردش تجاری و اقتصادی "دلار" را هم برای بانک مرکزی خودش تسهیل میکند و اجازه خروج دلار از گردش مالی خود را نمیدهد و بلکه با مدیریت مالی کنترل آن را هم بدست گرفته و بازی را طوری میتواند مدیریت کند که بخش منفی گردش مالی به آمریکا منتقل و بخش مثبت مالی و گردش تجاری و اقتصادی آن با کمک کشورهای "مسیر جاده ابریشم" به چین برگشت داده شود........
آخرین اخبار