بسته حوادث امروز ۱۸ خرداد ۹۸؛

برخورد پراید و تیبا در اهواز تا غرق شدن چوپان نوجوان در رودخانه دز

مهمترین حوادث امروز، شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهمترین حوادث امروز، شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد پراید و تیبا در اهواز حادثه آفرید

آتش پاد علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۵ دقیقه بامداد امروز، شنبه ۱۸ خردادماه ۹۷، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا در منطقه کیانشهر اهواز اطلاع رسانی شد.

وی بیان داشت: اکیپ‌های امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت و با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده‌ای و با عکس العمل سریع، تعداد ۴ نفر از مصدومان را که درون کابین خودرو حبس شده بودند را خارج کرده و به منظور انجام مراحل درمانی اولیه، به عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

آتش پاد تراب پور اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش نشانان پس از انتقال خودرو‌ها به وسیله جرثقیل به حاشیه امن جاده، مسیر را برای تردد سایر خودرو‌ها هموار کردند.

دز، چوپان ۱۶ ساله را بلعید

سید محمد محمودی نژاد، رییس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: ساعت ۱۸ و ۹ دقیقه عصر روز گذشته، جمعه در روستای شهید بهشتی از توابع بخش چغامیش دزفول یک نوجوان 16 ساله در رودخانه دز غرق شد.

وی افزود: ماموران اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، به محل مذکور اعزام شدند.

محمودی نژاد تصریح کرد : این نوجوان توسط ماموران اورژانس به بیمارستان دزفول منتقل شد، ولی احیای قلبی و اقدامات پزشکی ناموفق بود و وی جان باخت.

به گفته اهالی، این نوجوان که یک چوپان بوده هنگام آبتنی گاومیش‌ها وارد آب رودخانه شده که توانایی خروج نداشته و دچار حادثه شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.