لحظه به لحظه با بورس؛

شاخص بورس در پله ۲۲۶ هزار واحدی درجا زد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۹۵.۱۱ واحدی به پله ۲۲۶ هزار و ۸۸۸ واحدی رسید.

شاخص در ابتدای معاملات رنگ باختبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۴۶۱.۴۶ واحدی به پله ۲۲۶ هزار و ۵۲۱ واحدی رسید.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در پایان معاملات ۲۱۵۶ واحد رشد کرد


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، پارس، بفجر، مبین و پارسان با روند نزولی و شنفت و شپدیس با روند صعودی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش ۱۹.۲۸ واحدی به پله ۲ هزار و ۸۹۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۲۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون سهم طی ۵۷ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در پایان معاملات به پله ۲۲۶ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۹۵.۱۱ واحدی به پله ۲۲۶ هزار و ۸۸۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۱۱ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۸۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات فارس، پارس، پارسان و بفجر با روند نزولی و شنفت، شپدیس و حکشتی با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با کاهش ۱۳.۹۸ به پله ۲ هزار و ۸۹۶ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
صندوق های بادرآمدثابت دربین نرم افزارهای مختلف مثل موبایل بانک وغیره جایی ندارند به همین علت پول سمت احتکارکالامیره و این عامل تشدیدگرانی هست این گرانی شامل مواداولیه تولیدکارخانجات بورسی هم میشود.که برابرباورشکستگی کامل دربورس میباشد.
آخرین اخبار