جلسه ویژه تاج با عوامل حواشی فینال جام حذفی

رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاق‌های فینال جام حذفی جلسه‌ای را با عوامل برگزاری این بازی برگزار می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اتفاق های دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان رخ داد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه ای در سریع ترین زمان ممکن و درحالیکه این بازی آغاز نشده بود، سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ را از هرگونه فعالیت فوتبالی تعلیق و حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ) و عبدالکاظم طالقانی (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال خوزستان) را هم احضار کرد.

البته شنیده می شود در جلسه کارگروهی که برای رسیدگی به تخلف های فینال جام حذفی یک روز پس از برگزاری این بازی با حضور محمدرضا داورزنی (معاون وزارت ورزش و جوانان) مسئولان شورای تامین، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس کمیته های انضباطی و اخلاق فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ برگزار شده است، مشخص شده مقصر اصلی این اتفاق ها فتاحی نبوده است و به همین دلیل احتمال اینکه  او همچنان به فعالیت خود ادامه بدهد وجود دارد.

از طرفی قرار است مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم که پس از حضور در کنگره فیفا روز گذشته به ایران بازگشته است، امروز (شنبه) جلسه ای را برای رسیدگی به اتفاق های فینال جام حذفی با عوامل برگزاری این بازی برگزار کند تا با بررسی دلایل این اتفاق راهکارهایی را برای جلوگیری از چنین مواردی در فصل آینده لیگ برتر در نظر بگیرد. ضمن اینکه گزارش کارگروه مذکور هم در اختیار تاج قرار گرفته تا او با واکاوی این گزارش تصمیم های لازم را اعمال کند.

در نهایت باید دید کمیته های انضباطی و اخلاق فدراسیون چه جرائمی را برای عاملان تخلف های ایجاد شده در این بازی اعمال می کنند.


بیشتر بخوانید: یوسفی: ورزشگاه فولاد برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی مناسب نبود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دیدار جنجالی فینال جام حذفی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
مقصرها دنبال مقصر میگردن داستان تکراری تاریخ
آخرین اخبار