معاون اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: رسانه موثرترین ابزار برای تبیین خیلی از مفاهیم و ارزش‌ها در رابطه با شهدا است.

رسانه موثرترین ابزار برای تبیین مفاهیم و ارزش‌های مرتبط با شهدا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی پلیس استان کرمان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت یادواره ۵۷۴شهید عرصه نظم و امنیت گفت: شهدای نیروی انتظامی جان خود راتقدیم کردند تا همگان درآرامش و آسایش زندگی کنند.

وی افزود: لحظاتی که ما در امنیت و آسایش سرگرم زندگی خود هستیم کارکنان انتظامی مشغول کار و تلاش شبانه روزی هستند تا ما زیر چتر امنیت باشیم.

احمدیوسفی بیان داشت: در این میان رسانه موثرترین ابزار برای تبیین خیلی از مفاهیم و ارزش‌های مرتبط با شهدا است که امید است در رابطه با یادواره پیش رو با قلم اصحاب رسانه شاهد کاربست الگو‌های رفتاری شهدا و ایثارگران در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه فراموش نکنیم شهدای پلیس مظلومانه جان فشانی می‌کنند و نگاه آن‌ها به مردم و جامعه بی طرفانه است.

احمدیوسفی گفت: شهادت بالاترین ایثار و گذشت محسوب می‌شود و امنیت نعمت بسیار بزرگی است که تا وقتی آن را داریم قدر آن را نمی‌دانیم.

وی همچنین بیان داشت: دریادواره سال ۸۸، ۴۷۷شهید پلیس دراستان بوده است، اما امسال صد نفر شهید به جمع شهدای پلیس اضافه شده که همه در طیف سنی جوان و با میانگین سنی ۲۲سال بودند.

وی ضمن جمع بندی نقطه نظرات اصحاب رسانه یادآور شد: نسل امروز، نسل خردگرایی است و با نگاه علمی به مباحث نگاه می‌کند از اینرو امیدواریم باهم اندیشی اصحاب رسانه در صدد چیستی و چرایی شهادت شهدای عزیز مجموعه ناجا تولید محتوا کنیم و در قالب‌های مختلف در فضای مجازی و حقیقی محتوا تبدیل به محصول شود و بتوانیم آن‌ها را نشر دهیم.

معاون اجتماعی پلیس استان با اشاره به برخی فعالیت‌های مهم در راستای برگزاری یادواره شهدا گفت: برنامه‌های متنوع و زیادی در جهت تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها داریم و جامعه هدف مورد نظر ما برای تبیین آرمان‌های شهدا بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند.

انتهای پیام/س

یادواره ۵۷۴شهید عرصه نظم و امنیت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.