در کنار مربی کرمانی؛

وزنه برداران کشور قهرمان جهان شدند

تیم ایران در کنار مربی کرمانی خود، قهرمان وزنه برداری جوانان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان با حضور ۴۸ کشور روز‌های ۱۱ تا ۱۷ خرداد جاری به میزبانی کشور فیجی برگزار شد.

تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان که با تمرینات و تلاش های آرش وطن خواه مربی شایسته کرمانی در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان به میزبانی فیجی حضور یافته بود با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نشان نقره و ۹ گردن آویز برنز و بدست آوردن ۶۲۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

تیم ملی وزنه برداری ایران با ترکیب حسین‌نجفی در دسته ۶۱ کیلوگرم، روح‌الله بیرانوند دسته ۷۳ کیلوگرم، حسین سلطانی دسته ۸۱ کیلوگرم، محمدحسینی ۸۹ کیلوگرم، افشین طاهری دسته ۹۶ کیلوگرم، علی قاسمی و امیرعزیزی دسته ۱۰۲کیلوگرم و علیرضا لطفی دسته ۱۰۹ کیلوگرم، علیرضا یوسفی و علی داودی دسته ۱۰۹+کیلوگرم توانست ۶۲۲ امتیاز را کسب کند.

در نتایج تیمی کشورمان با ۶۲۲ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم آمریکا با ۵۵۳ امتیاز و ژاپن با ۵۲۲ امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم را بدست آوردند.

ایران برای چهارمین بار متوالیست که قهرمان وزنه برداری جوانان جهان  می شود.

وزنه برداران کشورمان سال‌های ۲۰۱۶ در تفلیس گرجستان، ۲۰۱۷ در توکیو ژاپن و ۲۰۱۸ در تاشکند ازبکستان توانستند قهرمان جهان شوند.

انتهای پیام/ب

تیم وزنه برداری ایران در کنارمربی کرمانی خود بر سکوی نخست جهان ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.