مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛

پیروزی پر گل روسیه در دیداری خانگی / مجارستان صدر نشین شد

رقابت‌های انتخابی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری شد.

پیروزی پر گل روسیه در دیداری خانگی / مجارستان صدر نشین شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.  

تیم ملی فوتبال جمهوری آذربایجان در یک دیدار خانگی طعم شکست سنگینی را چشید و با نتیجه ۳ -۱ مغلوب مجارستان شد. مجار‌ها با این برد ۶ امتیازه شدند و بالاتر از کرواسی در صدر گروه پنجم این رقابت‌ها ایستادند.  

تیم ملی فوتبال مولداوی هم در دیداری دیگر به پیروزی خفیفی دست پیدا کرد و با نتیجه ۱ - ۰ آندورا را برد و به نخستین بردش در این رقابت‌ها دست یافت و در همان رتبه پنجم گروه هشتم باقی ماند.  

تیم ملی فوتبال روسیه هم در یک بازی خانگی مقابل سن مارینو جشنواره گل به راه انداخت و با ۹ گل این تیم را شکست داد تا ۶ امتیازی شود و پائین‌تر از بلژیک در جایگاه دوم گروه نهم قرار بگیرد.  

تیم ملی فوتبال ارمنستان هم در گروه دهم با لیختن اشتاین بازی کرد و ۳-۰ برد تا اولین بردش را به دست بیاورد و در جایگاه پنجم گروهش قرار بگیرد در دیگر بازی این گروه هم فنلاند با ۲ گل از بوسنی هرزگوین گذشت تا ۶ امتیازی شود و به رتبه دوم برسد. بوسنی هم با ۴ امتیاز سقوط کرد و به رتبه چهارم رسید.  

رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲) در ده گروه برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر گروه به این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی کرواسی مقابل یاران گرت بیل/ شکست آلبانی مقابل ایسلند

تلاش خروس‌ها برای حفظ صدر نشینی/ کار سخت ایتالیا در بازی خارج از خانه

هت تریک رونالدو در شب فینالیست شدن پرتغال

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد


انتهای پیام/ 

نتیجه دیدار های انتخابی جام ملت های اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار