استاندار لرستان:

ارتباط پلدختر به کرمانشاه بزودی برقرار می شود

استاندار لرستان گفت:با تکمیل پل موقت، ارتباط شهرستان سیل زده پلدختر به کرمانشاه در روزهای آینده برقرار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سید موسی خادمی، استاندار لرستان گفت:با تکمیل پل موقت، ارتباط شهرستان سیل زده پلدختر به کرمانشاه در روزهای آینده برقرار می شود.

 خادمی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده پلدختر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: پل بابازید که محل اتصال پلدختر به غرب کشور و از نقاط اقتصادی و پر اهمیت بین استان لرستان و کرمانشاه است، در جریان سیل تخریب شده که پل خاکی به زودی برای ایجاد ارتباط در این نقطه آماده می‌شود.

وی بر پیگیری رفع مشکلات سیل زدگان تاکید کرد و افزود: پس از برقراری ارتباط بابازید به رومشکان با ایجاد پل خاکی موقت و امکان فعالیت‌های عمرانی، کار ساخت و ساز ساختمان‌های مسکونی روستای خرسدر که در جریان وقوع سیل تخریب شده‌اند نیز آغاز و سرعت می‌گیرد.

استاندار لرستان در جریان بازدید از روستای سیل زده چم مهر نیز گفت: این روستای سیل زده با تجمع جمعی از مشکلات مواجه است اما راه ارتباطی از نیازهای اصلی مردم است که در جریان وقوع سیل پل ارتباطی این روستا تخریب شده و تا پایان هفته جاری پل این روستا برای تردد آماده می‌شود.

خادمی گفت: بیش از ۱۰۰ قطعه زمین برای واگذاری به سیل زدگان پلدختر آماده شده که تعدادی از این قطعات به آنان واگذار شده است.

انتهای پیام/ ر

برقراری ارتباط پلدختر به کرمانشاه در روزهای آینده

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.