«ققنوس تاریکی» بدترین شروع در تاریخ «مردان ایکس» را رقم زد

فیلم سینمایی «ققنوس تاریکی» بدترین هفته ابتدایی گیشه فروش در طول تاریخ بیست ساله مجموعه سینمایی «مردان ایکس» را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با توجه به فروش‌های روز جمعه گیشه جهانی، در این هفته دو فیلم و انیمیشن مورد انتظار به نام‌های «زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲» و «مردان ایکس:ققنوس تاریکی» بر خلاف انتظارات فروش خوبی را تجربه نکردند، اما در این بین «ققنوس سیاه» شرایط بدتری را تجربه می‌کند.

پیش بینی می‌شود، جدیدترین همکاری کمپانی‌های فاکس و دیزنی با عنوان مجموعه فیلم‌های سینمایی مردان ایکس، در قدم اول خود، ۳۴ میلیون دلار را در هفته اول به دست آورد این در حالی است که در روز جمعه در حدود ۱۴ میلیون فروش داشته است. به این ترتیب به عنوان بدترین نسخه مجموعه سینمایی مردان ایکس به لحاظ فروش در گیشه‌ها می‌رسد. پیش از این، فیلم «گرگ و میش» در سال ۲۰۱۳ با ۵۳ میلیون دلار این رکورد را به خود اختصاص داده بود.البته فیلم «ققنوس تاریکی» هنوز شانس موفقیت در گیشه‌های کشور‌های خارجی را دارد، اما با بودجه زیاد ۲۰۰ میلیون دلاری و امتیاز بسیار پایین ۲۰ درصد از نگاه منتقدین راتن تومیتو، به نظر فروش خارجی آن نیز باید با شانس همراه باشد.

این فیلم هفتمین و آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های سنیمایی «مردان ایکس» است که بازیگرانی همچون سوفی ترنر، جسیکا چستین، مایکل فاسبندر و جیمز مک اوِی در آن ایفای نقش می‌کنند و در بیش از ۳۷۰۰ سینما به اکران در می‌آید؛ بنابراین طبق پیش بینی‌های این هفته، انیمیشن «زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲» در صدر پرفروش‌ها قرار می‌گیرد. «ققنوس سیاه» نیز با وجود عدم موفقیتش در رتبه دوم قرار می‌گیرد و فیلم‌های سینمایی «گودزیلا»، «علاءالدین» و «راکتمن» در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار