پلمب ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماه رمضان یک هزار و ۱۴۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات این ماه مبارک تذکر دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  کرمانشاه ماه رمضان یک هزار و ۱۴۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات این ماه مبارک تذکر دریافت کردند،گفت: ۱۴۲ واحد نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده با حکم قضائی پلمب شدند.


وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با واحد‌های صنفی متخلف در راستای مطالبات عمومی و خواسته‌های شهروندان برای حفظ حرمت این ماه عزیز انجام شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پلیس همواره تلاش کرده تا رضایت عموم مردم را جلب و در راستای خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها گام بردارد که یکی از این مطالبات در ماه ضیافت الهی برخورد با مصادیق روزه خواری است.

سرهنگ آمویی افزود: خوشبختانه اکثر مردم شریف و مومن کرمانشاه در نیمه نخست ماه مبارک رمضان همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته و حتی آن‌هایی هم که به هر دلیل موفق به روزه داری نشده اند از خوردن و آشامیدن در ملاء عام به حرمت این ماه عزیز و همشهریان خودداری کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: با این وجود پلیس بنا بر وظیفه ذاتی خود با معدود افراد متظاهر به روزه خواری، واحد‌های صنفی و رانندگان متخلف نیز برخورد‌های لازم و قانونی را انجام داد.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، علاوه بر پلمب واحد‌های صنفی متخلف، ۴ هزار و ۱۶۶ نفر از متظاهرین به روزه خواری تذکر لازم را دریافت کرده و مورد ارشاد و راهنمایی قرار گرفتند.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه ۶۱۱ نفر شامل ۵۶۵ آقا و ۴۶ خانم نیز به دلیل بی توجهی به تذکرات و ارشاد‌های پلیس دستگیر شدند، افزود: ۲۵۸ نفر ان‌ها نیز پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تذکر به ۹۶۸ راننده دورن شهری که اقدام به روزه خواری در ملاء عام می‌کردند را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: ۷۹ دستگاه خودروی این افراد که به روزه خواری خود در خودرو ادامه می‌دادند نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان بار دیگر از همراهی اقشار مختلف مردم با ماموران پلیس در راستای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان قدردانی و تاکید کرد: اقدام نیروی انتظامی برای مقابله با روزه خواری بنا بر مطالبه عمومی مردم صورت گرفته است.

انتهای  پیام/ز

 

تذکر به ۹۶۸ راننده دورن شهری که اقدام به روزه خواری در ملاء عام می‌کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.