بهره برداری بیش از ۲۰۰پروژه در هفته‌ی جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی استان خبر از بهره برداری ۲۶۹ پروژه در هفته‌ی جهاد کشاورزی داد.

قوسی مدیر جهاد کشاورزی استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: به فرمان امام خمینی   ۲۷خرداد ۵۷ سالروز جهادسازندگی و به طبع آن از ۲۱ تا ۲۷خرداد ماه هفته جهاد کشاورزی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ۴۶ میلیارد تومان است افزود: ۸میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های خودیار و مشارکت مردم  و برای تسهیلات بانکی ۱۹ میلیارد اختصاص داده شده است.

قوسیبا اشاره به اینکه از این میزان پروزه ها بیش از ۵ ۱هزار خانوار روستایی و عشایری بهره مند می شوند  اظهارکرد: از مزایای و افتتاح این پروژه‌هابرای ۳۱۴ نفر ایجاد اشتغال جدید خواهد شد.

 مدیر جهاد کشاورزی استان ادامه داد: بیشترین فروانی پروژه در شهرستان فردوس با ۳۳پروژه و بیشترین بخش مربوطه بخش اب و خاک با ۱۶۱ طرح و و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان است .

وی عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه ها، سیستم‌های پرفشار و کم فشار است و احیا و مرمت قنوات و افزایش تولیدات دامی در رتبه‌های دوم و سوم این طرح‌ها است.

نباتی گفت: حدود 13 و نیم میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای بازگشایی و بازسازی قنوات اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش اعتبار داشته است.

انتهای پیام / ط ا

ایجاد اشتغال جدید برای ۳۱۴ نفر  با بهره برداری پروژه های جهاد کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار