برگزاری ۱۵ رشته مهارتی برای تابستان امسال در فنی و حرفه‌ای بروجرد

رئیس مرکز فنی و حرفه ای بروجرد گفت: ۱۵ رشته آموزشی و مهارتی تابستان امسال برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در مراکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، محسن برنا، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: ۷۰۰ استاندارد شغلی در سازمان فنی و حرفه‌ای تعریف شده که فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد ۱۲۰ استاندارد شغلی را در مدت زمان کوتاه به جوانان آموزش می‌دهد.

برنا اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اوقات فراغت تابستان در بخش دولتی و خصوصی در شاخه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ۱۵ رشته آموزشی برای برای پرکردن اوقات فراغت تابستان جوانان بیان کرد: فنی و حرفه‌ای بروجرد در رشته‌های تعمیر و سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر موتورسیکلت، تعمیر لوازم خانگی، کارگاه کارآفرینی، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، نصب و راه اندازی دربهای اتوماتیک، پرورش گلهای آپارتمانی، گیاهان دارویی، تراشکاری، برق صنعتی و ساختمان، تعمیر آبگرمکن دیواری، انژکتور خودرو و plc کار آموز می‌پذیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد اضافه کرد: فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به تشکیل کلاسهای آموزشی می‌کند.

برنا بیان کرد: کارآموزان بعد از گذراندن دوره‌های اموزشی و قبولی در ازمون گواهینامه بین المللی دریافت خواهند کرد.

 شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای امام علی (ع)، غدیر خم و مرکز خواهران و ۱۱ مرکز سیار در صنایع و دانشگاه و زندان و پادگان‌های مهندسی ارتش و پادگان ۲۴ بعثت سپاه می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

۱۵ رشته مهارتی برای تابستان امسال در فنی و حرفه ای بروجرد برگزار می شود

برچسب ها: استاندارد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار