چگونه بعد از ماه رمضان حال خوش معنوی خود را حفظ کنیم؟ +فیلم

حجت الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود به بیان راهکارهای ناب و تاثیرگذار جهت حفظ حال خوش معنوی در ماه شوال پرداخت.

بعد از ماه رمضان چه کنیم تا حال خوش معنوی خود را حفظ کنیم؟ /بعد از ماه رمضان چه کنیم تا غبار روی دلمان ننشیند؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روزها با فاصله اندکی از ماه پر خیر و برکت رمضان جدا شده‌ایم. ماهی که افضل سایر ماه‌ها است و در آن عبادات و مناجات و حتی کوچکترین کار خیری ارزش بسیار بالاتری را نسبت به سایر ما‌ه‌ها دارد. حال که این ماه تمام شده بهتر این است که عادات و حال خوش معنوی این ماه را تا حد امکان در خود حفظ کنیم. ایام بعد از ماه مبارک رمضان، ایام بسیار مهمی است که باید قدرش را بدانیم و آن را به راحتی از دست نداد. 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان حال خوش بعد از ماه رمضان را به حال خوب روزهای پس از کربلا تشبیه کرده است و می‌گوید: «بسیاری از مراقبت‌ها را باید پس از ماه رمضان افزایش داد. ماه شوال شاید یکی از ماه‌هایی باشد که کمترین اعمال عبادت را دارد، چراکه ماه رمضان را تمام و کمال به مناجات و عبادت پرداخته و حالا باید خود فرد مانند یک دونده مسیر خود را حفظ کند و ادامه دهد.»

در ادامه می‌توانید بخشی از این سخنرانی را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.