رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش:

طرح معامله قرن یک فریب بزرگ و محکوم به شکست است

حجت الاسلام روشندل گفت:طرح آمریکا به عنوان معامله قرن چیزی جز یک فریب بزرگ نیست و محکوم به شکست است.

طرح معامله قرن یک فریب بزرگ و محکوم به شکست استبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این نیرو ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را آرمان راسخ و تغییرناپذیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در کشور‌های منطقه مقاومت در برابر استکبار تبدیل به یک ارزش شده است.
 
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار دفاع از مظلومین در جهان شناخته می‌شود و این یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است که بعد از ۴۰ سال همچنان مقتدرانه بر سر آرمان‌های خود ایستادگی می‌کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: ملت‌های عدالتخواه در سراسر دنیا روش جمهوری اسلامی و مقاومت در برابر زورگویان را سرلوحه کار خود قرار دادند و امروز می‌بینید که در یمن، فلسطین، سوریه، لبنان عراق و کشور‌های دیگر مقاومت در برابر استکبار تبدیل به یک ارزش شده است.

وی تاکید کرد: مباحثی که آمریکا به عنوان معامله قرن مطرح می‌کند چیزی جز یک فریب بزرگ نیست و قطعاً محکوم به شکست است و مقام معظم رهبری هم وعده شکست حتمی این طرح استکباری را به همه ما بشارت دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار