جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری فوتسال برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران تیم لیگ برتری فوتسال امروز در ساری راجع به برگزاری مسابقه پلی آف در فصل بعد تشکیل شد.

جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری فوتسال برگزار شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار است از تاریخ ۱۴ تیر ماه آغاز شود و امروز هم مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ برتر حریفان خود را خواهند شناخت.

یکی از مسائلی که این روز‌ها اهالی فوتسال را درگیر کرده است مسئله برگزاری پلی آف لیگ برتر در فصل بعد است برخی از تیم‌ها موافق برگزاری پلی آف بودند و برخی از تیم‌ها نیز به خاطر مشکلات مالی که داشتند مخالف برگزاری پلی آف بودند.

به همین منظور کمیته فوتسال امروز قبل از مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر یک جلسه هم اندیشی با مدیران تیم‌های لیگ برتر فوتسال برگزار کردند و در این جلسه نظرات هر کدام از افراد راجع به برگزاری مرحله پلی آف جویا شدند.

از قرار معلوم اکثر تیم‌ها با برگزاری پلی آف موافق هستند به جزء یکی از تیم‌های لیگ برتر، آن هم به خاطر برخی مشکلات مالی که گریبان گیر این تیم شده است.

حال قرار شده است که نظرات افراد در جلسه هیئت رئیسه که بعدازظهر امروز برگزار می‌شود مودر بررسی قرار بگیرد و نوع برگزاری مسابقه پلی آف در فصل بعد را مشخص کنند و ببینند که آیا به مانند فصل گذشته بازی‌ها باید ۲ برد از ۳ بازی باشد یا این که تغییر می‌کند.

در جلسه‌ای که امروز تشکیل شد، قرار شده است که بازی‌ها در فصل بعد از ۷ روز یک بار به ۵ روز یک بار تغییر کند.

حال باید دید در جلسه‌ای که هیئت رئیسه برگزار خواهد کرد نوع بازی تیم‌ها در فصل بعد چگونه خواهد بود.


بیشتر بخوانید

تقی‌پور: موافق برگزاری مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال هستیم

انصاریفرد: امیدواریم امسال سال بهتری نسبت به سال گذشته باشد / بهروان: حقوق بازیکنان باید حفظ شود

زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار