مدیرکل سابق ورزش و جوانان کرمان:

بحث کاندیداتوری برای مجلس را رد می‌کنم

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بحث کاندیداتوری برای مجلس را رد می‌کنم، من واقعا قصدی برای ورود به این عرصه ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان امروز با حضور در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها از جمع آن‌ها خداحافظی کرد.

وی در این نشست، با اشاره به حضور بیش از دو سال نیم در رأس ورزش استان، گفت: در این مدت خوبی ها، سختی ها، بدی ها، ترفیع‌ها و اتفاقات خوبی رخ داد، همه دست به دست هم دادند تا اتفاقات خوبی برای ورزش و حوزه‌ی جوانان رخ دهد که الحمدلله رخداد‌های خیلی خوبی هم اتفاق افتاد و این‌ها غیر از لطف خداوند و زحمات تک تک شما همکاران عزیز نبود.

امیری خراسانی  به استعفایش اشاره کرد و درصد زیادی از این استعفا را شامل دلایل شخصی و خانوادگی دانست و گفت: این حق را به من بدهید که به فکر خانواده ام هم باشم.

وی افزود: امیدوارم هر موضوعی اتفاق افتاد، ابتدا در خصوص آن تحقیق کنید.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سال۹۶ مصوبه احداث یک استخر استاندارد با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان را گرفتیم، این اعتبار تاکنون وصول نشده که دوستان باید برای گرفتنش پیگری کنند.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: سال گذشته دویست میلیون تومان برای ساخت یک سالن کنفرانس در اداره کل پیگیری کردیم، این پول به حساب اداره کل واریزشده است تا برای برگزاری جلسات و مجامع یک سالن ۴۰ نفره استاندارد داشته باشیم.

امیری خراسانی از معاونت فنی این اداره کل تقاضا کرد: بحث بنگاه‌های اقتصادی برای اُلمپیک و پارااُلمپیک را پیگیری کند.

وی خطاب به اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل بیان داشت: اتحاد خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاده است، لذا تقاضا دارم کاری کنید تا این همدلی ادامه پیدا کند.

امیری خراسانی از حاضران در نشست حلالیت طلبید و گفت: اگر تندی کردم، ببخشید و به پای جوانی ام بگذارید.

وی ضمن تأکید بر حمایت و همدلی افراد در این اداره کل توصیه کرد: تلاش کنید مدیر بعدی اداره کل از درون مجموعه باشد، وزارت هم همین نگاه را دارد.

امیری خراسانی بحث کاندیداتوری برای مجلس را رد کرد و افزود: اگر آن تاریخ استعفا نمی‌کردم، وزارت اصلاً قبول نمی‌کرد، من واقعاً قصدی برای ورود به این عرصه ندارم.

وی تصریح کرد: باید خودم برای یک چالش جدید آماده کنم.

امیری خراسانی یادآور شد: به کرمانی‌های عزیز بگویید آسوده بخوابید، من کاری به کار کسی ندارم، افتخارم این است کرمانی ام و آرزومندم تک تک شما را در موقعیت‌های بهتری ببینم.

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از سمتش استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار