رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد:

سامانه جامع اطلاعات مکانی یزد راه اندازی شد

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت : این سامانه اطلاعات مکانی شهر یزد را برای مدیریت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حمیدرضا قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در جلسه بررسی و بهره برداری از سامانه اطلاعات مکانی یزد با اشاره به مشارکت همه نهاد های مربوطه در راستای توسعه و بهره برداری از این سامانه گفت: باید با تشکیل کمیته هایی جهت تقویت ارتباط با مجموعه فاوا، از ظرفیت ایجاد شده توسط این سازمان  استفاده کنیم چرا که  در حال حاضر ارتباط با مجموعه فاوا ضعیف است و نیاز به تقویت دارد.

قمی افزود: سامانه جامع اطلاعات مکانی یزد بصورت یک اپلیکیشن راه اندازی شده است و توانایی ارائه اطلاعات مکانی تهیه شده از مناطق، میادین و خیابان‌های سطح شهر را جهت برداشت در برنامه ریزی‌های شهری دارد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: سازمان فاوا در تمامی مراحل طراحی، باید شیوه نامه اجرایی آن طرح را  به سازمان های مربوطه ارسال کند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پروژه‌ دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، تهیه بروشور الکترونیکی توسط سازمان فاوا و ارائه آن به  مدیران ارشد و دیگر ذینفعان و نیز تشکیل کارگروهی با حضور کلیه نمایندگان ذینفع با محوریت معاونت برنامه ریزی و اعلام تقویم مشخص به کلیه ذینفعان از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ غ

راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مکانی یزد 

 

 

 

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار